Ενημερωτική εκδήλωση για τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς με τίτλο «Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα!» πραγματοποιούν σήμερα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή.

Με αφορμή την εκδήλωση, η αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Με σύμμαχο πλέον τον καιρό, πολλοί καταναλωτές ξεκινούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους είτε οργανώνουν ολιγοήμερες αποδράσεις, εντός ή εκτός Ελλάδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

»Εκτός από τις υπόλοιπες προετοιμασίες που κάνουμε για να μην έχουμε προβλήματα που θα μπορούσαν να μας χαλάσουν τη διάθεση και να μας ζημιώσουν οικονομικά, προετοιμαζόμαστε για τις διακοπές μας, μαθαίνοντας τα βασικά μας δικαιώματα: Τι δικαιούμαστε, όταν π.χ. καθυστερήσει το πλοίο ή το αεροπλάνο μας ή όταν χαθούν οι αποσκευές μας σε μέσο μεταφοράς; Μπορούμε να μεταβιβάσουμε σε άλλο ταξιδιώτη τη συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι χωρίς να ζημιωθούμε; Μέσα σε ποια προθεσμία μπορούμε να ακυρώσουμε την κράτηση που έχουμε κάνει σε ξενοδοχείο ή κατάλυμα χωρίς να χάσουμε την προκαταβολή μας; Τι μπορούμε να κάνουμε αν ηλεκτρονική κράτηση διακοπών που διαφημιζόταν ήταν διαφορετική από αυτή που μας προσφέρθηκε; Τι πρέπει να προσέχουμε όταν ενοικιάζουμε αυτοκίνητο;».

Όπως εξήγησε, «η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας οργανώνουν και εφέτος δύο κεντρικές ενημερωτικές εκστρατείες για τα δικαιώματα των επιβατών: Η πρώτη αφορά τους επιβάτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς, με σχετική δράση που διοργανώνεται για τέταρτη συνεχή χρονιά στον Διεθνή Αερολιμένα ”Ελ. Βενιζέλος”, τον οποίο ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και την υποστήριξή του. Η δράση αυτή πραγματοποιείται σήμερα, Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2019. από τις 10.00-13.00. Η δεύτερη ενημερωτική δράση επικεντρώνεται στους επιβάτες που ταξιδεύουν με πλοίο, με στοχευμένη δράση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2019, στο λιμάνι του Πειραιά. Και στις δύο αυτές δράσεις ενημερώνουμε τους καταναλωτές, με πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, για τα δικαιώματά τους και το πώς μπορούν να τα διεκδικήσουν εξωδικαστικά, ακούμε τις ερωτήσεις τους και παρέχουμε συμβουλές και βοήθεια. Γιατί η γνώση και η άσκηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή είναι η δύναμή του!».

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε συμβουλές αλλά και τα δικαιώματά σας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης