Το δράμα ενός καταναλωτή

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009, 11:03
Το δράμα ενός καταναλωτή

Είναι απίστευτο αλλά συνέβη. Είναι μια καθημερινή ιστορία αδιαφορίας και προσβολής του Έλληνα καταναλωτή. Λάβαμε το συγκεκριμένο mail και θεωρήσαμε χρέος μας να το δημοσιοποιήσουμε για την ενημέρωση όλων των καταναλωτών.

Η συντάκτρια της καταγγελίας, τα στοιχεία της οποίας είναι στη διάθεση της zougla.gr, ψώνισε από κατάστημα μεγάλης αλυσίδας super market τυρί, διαπιστώνοντας ότι είναι χαλασμένο. Σήμερα, θα ευχόταν να μην είχε ασχοληθεί ποτέ με το θέμα, αλλά τότε αποφάσισε να «χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι» και να δραστηριοποιηθεί. Κατήγγειλε το θέμα στον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων επωνύμως και εγγράφως. Αποτέλεσμα της καταγγελίας, για την οποία ποτέ δεν πήρε καμία απάντηση, ήταν να λάβει μια κλήση για το δικαστήριο μόλις πριν μερικές ημέρες. Πήγε στο δικαστήριο για να διαπιστώσει ότι έπρεπε, μόνη της, να έρθει αντιμέτωπη με τους νομικούς εκπροσώπους της συγκεκριμένης αλυσίδας, χωρίς να υποστηρίζεται καν από το νομικό τμήμα του ΕΦΕΤ. Ναι, κανένας από τον αρμόδιο φορέα δεν παραβρέθηκε στο δικαστήριο. Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η γυναίκα να αντιμετωπιστεί σαν σκουπίδι και να κινδυνεύει με μήνυση από την πλευρά του super market. Διαβάστε την επιστολή της προς τον ΕΦΕΤ και θα καταλάβετε.

«τον Ιούνιο του 2005, σας υπέβαλα μια καταγγελία για αλλοιωμένο τυρί στο... λόγω της κατά πολύ υπέρβασης της διάρκειας ζωής του.

Και για την ακρίβεια των γεγονότων και τη συνέχεια της αναφοράς μου αυτής, το καλοκαίρι λοιπόν του 2005 σας υπέβαλα την ανωτέρω καταγγελία.
Επωνύμως και καθ’ όλα εντίμως και επακριβώς.

Έκτοτε δεν επικοινώνησε ποτέ κανείς μαζί μου και μου δώσατε την εντύπωση ότι την αγνοήσατε.
Μετά από 4 περίπου χρόνια, δέχθηκα μια κλήση να παραστώ ως μάρτυρας σε δίκη εναντίον 2 κυρίων, αγνώστων εντελώς σε εμένα και με οδηγήσατε στη διαδικασία να ψάχνω στη γραμματεία των δικαστηρίων, για να μάθω περί τίνος πρόκειται.
Σας απέστειλα αμέσως e-mail ζητώντας να μου στείλετε ένα αντίγραφο της καταγγελίας μου, για να θυμηθώ το περιστατικό. Κατά την πάγια, μάλλον, πρακτική σας με αγνοήσατε!

Η δίκη αυτή έγινε χθες.
Δεν παρέστη κανείς από σας, με αποτέλεσμα να δεχθώ την επίθεση του συνηγόρου υπεράσπισης και να υποστώ σοβαρή ηθική βλάβη. Με παρουσίασε ως αναξιόπιστη και ασόβαρη. Αυτός τη δουλειά του έκανε.
Εγώ τι έφταιγα;
Επειδή δεν ενημερώθηκα ποτέ από κανέναν σας ότι θα χρειασθεί να αποδείξω μετά από κάποια χρόνια σε κάποια δικαστική αίθουσα
την καταγγελία μου, βεβαίως δεν είχα κανένα στοιχείο και έπαιζαν οι ένοχοι μόνοι τους σε ένα γήπεδο χωρίς αντίπαλο, με αποτέλεσμα να αθωωθούν λόγω αμφιβολιών και να πανηγυρίζουν!!

Εγώ όμως δεν επιτρέπω σε κανέναν να με θίγει και να με προσβάλλει!
Κατέφυγα σε μια καταγγελία από ευαισθησία και λόγω της επιστημονικής μου ειδικότητας, υπερασπιζόμενη το δικαίωμα του καταναλωτή για ασφαλή διατροφική αλυσίδα και σύρθηκα σε διαδικασία άκρως ζημιογόνο και προσβλητική για την τιμή και την υπόληψή μου! Ποιος θα με αποζημιώσει σχετικά; Και χωρίς κανένα εν τέλει ουσιαστικό αποτέλεσμα!!!

Διότι πέραν της διαμαρτυρίας μου για τα ανωτέρω, σας εκφράζω-δηλώνω και την απορία μου:

Τι νόημα είχε η όλη διαδικασία;

Τι κέρδισε ο καταναλωτής, εφόσον εξαρχής το παιχνίδι ήταν με γνωστό αποτέλεσμα υπέρ τους;

Εμένα ποιος με προστάτευσε;

Γιατί ήσασταν απόντες σε όλη την πορεία;

Σε δουλειά να βρισκόμαστε και να απασχολούμε τόσους ανθρώπους, και στα δικαστήρια, για ένα προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα;

Ποιος με ενημέρωσε εμένα ότι θα κληθώ μετά από χρόνια να αποδείξω, σε μια δικαστική αίθουσα, την ακρίβεια της καταγγελίας μου;

Μήπως κάποτε πρέπει να επανεξετάσετε την πρακτική σας για να μη συνεχίζει να είναι τόσο προσβλητική, ζημιογόνος και εν τέλει αποτρεπτική για την απόφαση του καταναλωτή να καταφεύγει σε καταγγελίες;

Ας είναι αυτό το κέρδος των όσων υπέστην χθες εξαιτίας σας!

Και ας απαντήσει επιτέλους κάποιος για όλα τα ανωτέρω.»

(Πρώτη καταχώρηση: 08 Φεβρουαρίου 2009, 14:48)

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009, 11:03