Κ.Σ.

Μάλιστα, κυρίες και κύριοι!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υπόθεση που συγκλονίζει το πανελλήνιο, όπως διαλαλούν τα ΜΜΕ, δηλαδή ο θάνατος των τριών αδελφών στην Πάτρα, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ!

Μάλιστα, κυρίες και κύριοι, είναι ένα ειδεχθές έγκλημα με περισσότερους από έναν δράστες!

Αυτό δεν το λέει όποιος και όποιος, αλλά ο ταξίαρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Κατερινόπουλος. Δεν τον αποκάλεσα Θανάση για να μην του στερήσω την εξ ονόματος αιωνιότητα. Ο Αθανάσιος, λοιπόν, απεφάνθη περί του θέματος εκ πεποιθήσεως, όπως δηλώνει στα τηλεοπτικά πάνελς στα οποία είναι προσκεκλημένος ως “ειδικός” λόγω της προ της αποστρατείας του ιδιότητας του αστυνομικού. Ο Αθανάσιος Κατερινόπουλος δεν γνωρίζει τα αποτελέσματα των τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων των αποθανόντων παιδιών. Δεν γνωρίζει ούτε τις καταθέσεις των ιατρών που περιέθαλψαν τα άτυχα παιδάκια, ούτε των αρμοδίων των νοσοκομείων όπου νοσηλεύτηκαν. Δεν γνωρίζει επίσης ούτε τις ιατροδικαστικές εκθέσεις για κάθε περιστατικό θανάτου. Όλα τα παραπάνω τα δηλώνει ο ίδιος στα κανάλια που περιφέρεται τονίζοντας όμως με έμφαση, παρότι δεν έχει καμιά θεσμική ιδιότητα σε σχέση με τα υπό διερεύνηση περιστατικά, ότι πρόκειται για ΕΓΚΛΗΜΑ που δεν διέπραξε ένας, αλλά περισσότεροι δράστες. Ο απόστρατος ταξίαρχος δεν διατύπωσε τώρα αυτή την άποψη, αλλά τη λέει καιρό. Δεν θα είχαμε ασχοληθεί με τη φαιδρότητα του ανδρός αν δεν προέκυπταν δυο λόγοι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρώτος ότι αναμείναμε αρκετό χρονικό διάστημα, ελπίζοντας ότι θα παρέμβει κάποιος εντεταλμένος εκ του νόμου αρμόδιος ώστε να οδηγήσει στη δικαιοσύνη τον εν αποστρατεία τηλεαστέρα αστυνομικό. 

Ο δεύτερος ότι προσφάτως μάθαμε ότι δεν έχει πια την ιδιότητα του “εν αποστρατεία”, αλλά αναγορεύτηκε σε ΑΝΑΛΥΤΗ συνεργάτη του τηλεοπτικού σταθμού STAR!! Μάλιστα, παρά το ότι το φιλοθεάμον κοινό τον περίμενε στην εκπομπή της Νικολούλη την Παρασκευή το βράδυ, δεν εμφανίστηκε και προτίμησε τη μάλλον επί πληρωμή(;) εμφάνισή του στη συχνότητα του STAR. Λέμε το “επί πληρωμή” διότι προσφωνήθηκε από τον παρουσιαστή του δελτίου ως “συνεργάτης”. 

Στην πρώτη περίπτωση σκεφτήκαμε πως δεν μπορεί, κάποιος εισαγγελέας θα ευαισθητοποιηθεί, ώστε να εφαρμόσει τον νόμο, τη Συνταγματική επιταγή, το  Ευρωπαϊκό δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα ή τουλάχιστον να καλέσει τον Κατερινόπουλο να καταθέσει πως ξέρει ότι είναι έγκλημα και ποιοι είναι οι δράστες. Όταν κάποιος δηλώνει δημόσια ότι είναι πάνω από ένας, ξέρει και ποιοι είναι. 

Πάλι, αναρωτηθήκαμε, αν δεν θέλει κάποιος εισαγγελέας να παρέμβει αυτεπαγγέλτως, ο εισαγγελέας που ερευνά την υπόθεση γιατί δεν τον καλεί να καταθέσει ώστε με τη μαρτυρία του να υποδείξει τους δολοφόνους και τον τρόπο που έγινε το έγκλημα. Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν είναι υποχρεωμένος εκ του νόμου να προασπίζει τη νομιμότητα, όταν βλέπει από τηλεοράσεως τον Κατερινόπουλο να καταγγέλλει ότι πάνω από ένας δράστες εγκλημάτησαν έναντι τριών παιδιών στέλνοντας τα στον θάνατο!!! 

Δεν πρέπει να διατάξει την άμεση πρόσκληση του Κατερινόπουλου στη δικαιοσύνη ώστε να διευκολύνει το έργο της, υποδεικνύοντας τους δράστες ή σε άλλη περίπτωση να γίνουν τα προβλεπόμενα νόμιμα για τις δηλώσεις του;;; Δεν οφείλει η Δικαιοσύνη να αποδώσει έτσι ή αλλιώς τα του Καίσαρος τω Καίσαρι;;; Δεν θα πρέπει οι γονείς των αποθανόντων παιδιών να γνωρίζουν ποιοι είναι οι δολοφόνοι των παιδιών τους και πώς διαπράχθηκαν αυτά τα αποτρόπαια εγκλήματα που γνωρίζει ο Κατερινόπουλος; 

Δεν θα ασχοληθούμε με αυτό που πιπιλάνε πολλοί, δηλαδή το τεκμήριο της αθωότητας, για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν υπάρχει ούτε ύποπτος, ούτε κατηγορούμενος ώστε να απολαμβάνει του τεκμηρίου της αθωότητος, αφού η έρευνα δεν έχει ολοκληρωθεί.

Επίσης, δεν θα ασχοληθούμε με το “κοινό περί δικαίου αίσθημα” σε αντιδιαστολή με το “Κράτος Δικαίου”, για το πως αυτές οι έννοιες διαπλέκονται, τι υπερισχύει, πώς και με ποιους κανόνες οι λειτουργοί της Δικαιοσύνης οφείλουν να τη διακονούν.

Αυτά γιατί το συμβαίνον είναι πολύ πιο απλό από ότι φαίνεται. Η πεποίθηση του Κατερινόπουλου είναι αδιαμφισβήτητη, διατυπώνεται δημόσια, αλλά ευτυχώς παρά το ότι προς το παρόν τουλάχιστον, η δικαιοσύνη είναι θεότυφλη και ο αξιακός πολιτισμός των πολιτών αυτής της χώρας δεν επιτρέπει το κρέμασμα των εκ πίστεως και πεποιθήσεως εγκληματιών από γερανούς, όπως κάνουν οι Ταλιμπάν, χωρίς αποδείξεις, χωρίς δίκη, με το ιδιότυπο δικό τους κοινό περί δικαίου αίσθημα, υπό τα βλέμματα του πλήθους στον τόπο της εκτέλεσης! 

Ο δεύτερος, όμως, λόγος που αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον Κατερινόπουλο είναι εξόχως σοβαρότερος, γιατί αυτή την πίστη του περί εγκλήματος και δολοφόνων τη διατυπώνει δημόσια, ανερυθρίαστα, με πονηρό βλέμμα και σαρδόνιο χαμόγελο, που υπονοεί ότι γνωρίζει πολλά από τηλεοράσεως. Με όσο περισσότερο θράσος διατυπώνει αυτές τις απόψεις, τόσο πιο περιζήτητος γίνεται. Όλο και πιο πολύ χτυπά το τηλέφωνό του για να τον προσκαλέσουν σε κάποια εκπομπή. 

Από την άλλη πλευρά, τα τηλεοπτικά δίκτυα που τον φιλοξενούν δεν γνωρίζουν ότι διαπράττουν νομικό και δεοντολογικό ολίσθημα;; Βέβαια και το γνωρίζουν, γι’ αυτό εάν παρακολουθήσει κάποιος προσεκτικά θα καταλάβει ότι οι παρουσιαστές που συνεντευξιάζουν τον αναλυτή, αποφεύγουν να πάρουν θέση και τον αφήνουν να λέει την πεποίθησή του, γεγονός που αποδεικνύει ότι προτιμούν τα νούμερα τηλεθέασης, προσπαθώντας ταυτόχρονα να έχουν το άλλοθι του “το κανάλι δεν υιοθέτησε τα λεγόμενα Κατερινόπουλου”. 

Πρέπει ή όχι να παρέμβει άμεσα ή αρμοδίως και εκ του νόμου υπεύθυνη διακομματική ανεξάρτητη αρχή, αυτεπαγγέλτως αυτή τη φορά, ώστε να εξεταστεί η υπόθεση; Πρέπει ή όχι να παρέμβει η ΕΣΗΕΑ ώστε να σταματήσει αυτό το ολίσθημα και να μπει φρένο στο δεοντολογικό κουρέλιασμα;; Τι προσφέρει στην ενημέρωση του Έλληνα η πίστη και πεποίθηση Κατερινόπουλου για το τραγικό συμβάν του θανάτου των τριών αδελφών; Πως είναι δυνατόν να βαφτίζεται αναλυτής και να διατυπώνει ανερυθρίαστα αυτές τις απόψεις, απευθυνόμενος στα χαμηλότερα ένστικτα των χειροκροτητών του για δήθεν αποκαλύψεις που μόνο αυτός γνωρίζει;;; Όχι δεν έκανα ορθογραφικό λάθος για τους χειροκροτητές. Μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω τους συμφωνούντες με την άποψη του αναλυτή – πρωταγωνιστή σε αυτή την αρένα. 

Αυτές οι επικίνδυνες και δόλιες νοοτροπίες μας γυρίζουν πολλές δεκαετίες πίσω. Στους μπάτσους της χούντας. Αυτοί είχαν την πεποίθηση όταν βασάνιζαν τον Αλέκο Παναγούλη ότι ήταν τρομοκράτης. Αυτοί είχαν την πεποίθηση ότι ο Σπύρος Μουστακλής, τον οποίο κατέστησαν φυτό από τα βασανιστήρια, ήταν επικίνδυνος για την πεφωτισμένη επανάσταση που επανάφερε τη χώρα στον ίσιο δρόμο, αφού είχε λοξοδρομήσει και αλληθώριζε προς τον κομμουνισμόν.

Η πεποίθησή μου λοιπόν είναι ότι ο Κατερινόπουλος είναι μπάτσος παλιάς εποχής. Δικάζει και καταδικάζει χωρίς γνώση των πραγματικών περιστατικών, των μαρτυριών, των επιστημονικών δεδομένων, αλλά κυρίως χωρίς θεσμική ιδιότητα. Ανακοινώνει την καταδίκη εν ονόματι της τηλεθέασης και της “διασημότητας”, με δόλο και απόλυτη γνώση των πράξεών του. Το δυσάρεστο είναι ότι όσο δεν αντιδρά κανείς, θα υπάρχουν και άλλοι ζηλωτές Κατερινόπουλοι και δυστυχώς, ακόμα περισσότεροι χειροκροτητές. 

Δεν εμφανίσθηκε λοιπόν στην εκπομπή “Φως στο τούνελ” ο Κατινόπουλος, όχι δεν έκανα λάθος στην ορθογραφία και είναι ο πιο ήπιος χαρακτηρισμός που μπορεί να του αποδώσει κάποιος μετά τις δηλώσεις του.

Προτίμησε τη δική του καριέρα, αυτή του αναλυτή στο STAR και γιατί όχι σε λίγο καιρό αν πάνε κατ’ ευχήν οι τηλεθεάσεις των εμφανίσεών του και αυτή του εκπομπάρχη. Έτσι, μόνη της, σαν την καλαμιά στον κάμπο, η Αγγελική προχώρησε σε νέες αποκαλύψεις για τον θάνατο των παιδιών της Πάτρας.

Όταν, λέει, η Νικολούλη φοράει κόκκινο σακάκι, αποκαλύπτει τον δολοφόνο!! Παρακολουθήσαμε τα δημοσιεύματα και τις εκπομπές όσο ήταν δυνατόν. Μας δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι προσπαθεί να “καβαλήσει” το κύμα της αποκάλυψης των δολοφόνων ώστε να μην υστερήσει στο μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εκατονταετίας, όπως χαρακτηρίζεται. Επιχειρηματολογεί προσεκτικά, δείχνοντας προς μια κατεύθυνση, ισορροπώντας, χωρίς όμως να διαθέτει το απαραίτητο -δημοσιογραφικά- αποδεικτικό υλικό. Στηρίζεται σε μαρτυρίες μη ουσιαστικές, περί σχέσεων του ανδρόγυνου, περί αναζήτησης από τη μητέρα των μαρτύρων που εμφανίζει, περί αντίδρασης της μητέρας σε συνεντευξιαζόμενους στην εκπομπή της.

Δηλαδή αν το ζευγάρι ζούσε χωριστά, αλλά δεν το δήλωνε για τους δικούς του λόγους ή λέγοντας ακόμα και ηθελημένα ψέματα, αυτή η αποκάλυψη τους καθιστά δολοφόνους;;

Αν η μητέρα ψάχνει ή τηλεφωνεί σε μάρτυρα που παρουσιάζει η εκπομπή και που, κατά τη γνώμη της, λέει ανακρίβειες για να μάθει ποιος είναι ή για να τον ψέξει ακόμη και για αυτά που λέει, εκφοβίζει τον μάρτυρα και εξ αυτού μπορεί να είναι δολοφόνος των παιδιών της;

Αν η μητέρα ζητά να μάθει από γιατρό συνδικαλίστρια τον λόγο που τοποθετείται στο θέμα, αφού δεν έχει γνώση των περιστατικών, προσπαθεί να τη φιμώσει; Αν και αυτό να ήθελε να κάνει την καθιστά δολοφόνο; Έφτασε δε στο σημείο να επιτρέπει να κάνει διάγνωση για τη μητέρα η καλεσμένη ψυχολόγος, χωρίς να την έχει εξετάσει και να μιλάει για το πώς βιώνει το πένθος της για τον θάνατο των παιδιών της σε αντίθεση με το πένθος του κόσμου! 

Πραγματικά δεν ξέρω αν ο θάνατος τριών παιδιών είναι έγκλημα ή όχι. Πραγματικά δεν έχω υπ’ όψιν μου κανένα στοιχείο για αυτή την υπόθεση. Ως εκ τούτου, λόγω έλλειψης γνώσης, δεν μπορώ να σκεφτώ προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. 

Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι η θεσμικά αρμόδια πολιτεία πρέπει να λειτουργήσει το 2022 και να εμποδίσει άμεσα τη νοοτροπία και την πεποίθηση του μπάτσου Κατερινόπουλου να δηλητηριάζει κάθε δημοκρατική κατάκτηση εν όψει της δημοσιότητας και της τηλεθέασης. 

Ξέρω, επίσης, ότι αρκετοί σέρφερ που καβάλησαν κύμα πιο μεγάλο από τις δυνατότητες τους, τους πήρε μαζί του. Φυσικά δεν κυριολεκτώ. Μιλώ για το κύμα της επιτυχίας του παρελθόντος, που πρέπει απαραίτητα μέσα από έναν ιδιότυπα αλάνθαστο εγωισμό αυθεντίας, με γνώμονα της δημοσιότητας, να επιφέρει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. 

Πάντως, στην εκπομπή της 25ης Μαρτίου, η Αγγελική Νικολούλη προτίμησε ενδυματολογικά τα εθνικά χρώματα. Άσπρο παντελόνι και μπλε σακάκι. Κάτι είναι και αυτό. Ας αφήσει μια φορά την ιατρική και τη νομική επιστήμη να απαντήσουν στην υπόθεση της Πάτρας. Έχει γευτεί πολλές επιτυχίες στην τηλεοπτική ζωή της. Αυτή έχει την τραγικότητα του θανάτου τριών παιδιών. Ας τα αφήσουμε να ησυχάσουν. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης