ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών... πιο ακριβή από το εισιτήριο

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2015, 17:21
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών... πιο ακριβή από το εισιτήριο
Είναι γεγονός ότι το τρένο στην Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πλέον οικονομικά μέσα μεταφοράς. Τι συμβαίνει, όμως, όταν ένας πελάτης επιθυμεί να ενημερωθεί από το τηλεφωνικό κέντρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Η καταγγελία ενός πολίτη στο zougla.gr, σχετικά με το ιδιαίτερα υψηλό κόστος του πενταψήφιου αριθμού 14511, είναι άκρως αποκαλυπτική...

Όπως ανέφερε ο αναγνώστης της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας, ο συγκεκριμένος αριθμός έχει χρέωση περίπου ένα ευρώ ανά λεπτό (98.4 λεπτά το λεπτό για κλήση από κινητό, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του οργανισμού). Μάλιστα, πρόκειται για τον μοναδικό αριθμό που διαθέτει η εταιρεία, με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην έχουν εναλλακτική επιλογή.



Ωστόσο, το ζήτημα γίνεται πιο σοβαρό, καθώς, σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, η προσπάθειά του να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνοδεύτηκε από μακρά αναμονή...
 
«Όταν πήρα τηλέφωνο στον παραπάνω αριθμό, λόγω ακύρωσης κάποιου δρομολογίου που ήθελα να κάνω, περίμενα 9 ολόκληρα λεπτά στην αναμονή και παρ' όλα αυτά δεν βγήκε κάνεις στο τηλέφωνο να με εξυπηρετήσει. Περίμενα τόση ώρα και χρεώθηκα 9 ευρώ, χωρίς να εξυπηρετηθώ, αφού μετά από τόση μεγάλη αναμονή το έκλεισα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Είναι ντροπή! Πληρώνουμε τόσα χρήματα σε έναν αριθμό εξυπηρέτησης, ενώ, ορισμένες φορές ακόμη και το ίδιο το εισιτήριο είναι φθηνότερο», κατέληξε ο αναγνώστης του zougla.gr.

Διαβάστε καταγγελίες πολιτών στο zougla.gr:

Βάπτιση στα 135 ευρώ, μαύρα και... αφορολόγητα!, Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015, 15:59

Καταγγελία δικαιούχου της κάρτας σίτισης στο zougla.gr, Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015, 13:48

Εκβιασμός υπέρ του "ΝΑΙ", Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Ιουλίου 2015, 23:12

Νέες εικόνες από τη φωτιά στον Ασπρόπυργο, Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015, 13:33

Αθάνατη... ελληνική πατέντα, Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 30 Μαΐου 2015, 13:35

Παιδί επέβαινε σε μηχανάκι χωρίς κράνος - Εγκληματική αμέλεια οδηγού, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015, 20:33

Αιδηψός: Η τουριστική σεζόν έρχεται... η αδιαφορία παραμένει, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015, 18:47

Βάρη: Σφραγίστηκε παιδότοπος που λειτουργούσε επί δύο χρόνια δίπλα σε βενζινάδικο!, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015, 14:00

Οδηγούσε ανάποδα στην Αττική οδό και γλίτωσε την σύγκρουση..., Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 24 Μαΐου 2015, 23:25

Θεραπευτήριο Λέρου: Εργάζονται υπό τον φόβο κατάρρευσης της οροφής
, Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 19 Μαΐου 2015, 13:58

Αναστολή του προγράμματος εξετάσεων των αποφοίτων ΙΕΚ ζητεί το υπουργείο Παιδείας, Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2015, 18:12

Εργαζόμενοι καταγγέλλουν παράνομες απολύσεις στην «Ζαριφόπουλος Α.Ε.», Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2015, 14:58

Κέρκυρα: Καταγγελία για ρύπανση της θάλασσας, Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2015, 15:20

Μενίδι: Μητέρα και γιος ζουν αβοήθητοι σε παράπηγμα από λαμαρίνες, Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Μαΐου 2015, 18:33

Πιερία: Αποκλεισμένος δρόμος επί δύο μήνες λόγω καθίζησης, Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 18 Μαΐου 2015, 19:20

Χαλάζι κατέστρεψε καλλιέργειες στο Λιτόχωρο, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015, 12:10

Για επικοινωνία με το zougla.gr στο 2115550500 και info@zougla.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015, 15:40