«Τα παιδιά, απ’ ό,τι φαίνεται, είναι κόστος οικονομικό. Για εξοπλισμούς μπορούμε να δίνουμε λεφτά, αλλά για καινούργια σχολεία και τμήματα δεκαπέντε παιδιών δεν το κάνουμε», δήλωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Παντελάρος, μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Χαϊδαρίου, ο οποίος συμμετέχει στις κινητοποιήσεις των κατοίκων, για να αποτραπούν οι συγχωνεύσεις τεσσάρων σχολείων στην περιοχή.

Μιλώντας στην εκπομπή «Από τις Έξι», ο κ. Παντελάρος καταδίκασε τις συγχωνεύσεις που γίνονται εν μέσω έξαρσης της πανδημίας. «Είναι πλήρης η διαφωνία απ’ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα στην εφαρμογή αυτού του νομοσχεδίου. Θα ακολουθήσουν -απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε- τις συγχωνεύσεις τμημάτων και συγχωνεύσεις σχολείων».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την αντίθεσή της στις σχεδιαζόμενες από το υπουργείο Παιδείας συγχωνεύσεις σχολείων, λόγω της έλλειψης αναπληρωτών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εξέφρασε στην ΕΡΤ και η Δήμητρα Οικονόμου, γ.γ. της ΕΛΜΕ σε Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα και Αιγάλεω.

«Έχουν κλείσει γύρω στα δεκαπέντε τμήματα σε όλη την περιοχή και πάνω από 10 σχολεία έχουν συρρικνωθεί. Όταν επισκεφθήκαμε το υπουργείο, ο διευθυντής δεν άφησε να μπουν πάνω από εφτά άτομα στο γραφείο του, όταν εμείς είμαστε 28 άτομα στην αίθουσα», επισήμανε η κυρία Οικονόμου.

Και, όπως ανέφερε, «ένα άλλο πρόγραμμα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι, για να βγει ένα πρόγραμμα σχολείου για το μάθημα της Γυμναστικής, πρέπει να συνεργαστούν 15 σχολεία», είπε. Και διερωτήθηκε: «Εσείς το θεωρείτε κανονικότητα και λειτουργία που βοηθάει το σχολείο να ανταποκριθεί στις σύγχρονες συνθήκες και στις συνθήκες της πανδημίας;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τη γ.γ. της ΕΛΜΕ, «αυτήν τη στιγμή δεν μπορεί να λειτουργήσει κανένα σχολείο, γιατί μαζεύονται 27-28 παιδιά που πέρυσι ήταν σε καραντίνα. Αυτά τα παιδιά θέλουν βοήθεια. Και εκπαιδευτικά δεν στέκονται, όχι μόνο για την πανδημία. Θέλουμε να σταματήσουν αυτά τα ψέματα και απαιτούμε να γυρίσουν πίσω τα τμήματα που μας πήραν και οι καθηγητές να μπουν πάλι στα σχολεία τους».

Πηγή: ertnrews.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης