Αναστάτωση προκλήθηκε στην Ομόνοια, καθώς άγνωστοι τοποθέτησαν γκαζάκια σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, η εμπρηστική επίθεση σημειώθηκε στις 04:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (08/05) στην συμβολή των οδών Ζαχία και Νέστορος.

Οι δράστες τοποθέτησαν τέσσερα γκαζάκια στην πίσω είσοδο του κτηρίου και τράπηκαν σε φυγή. Ωστόσο, σημειώνεται πως η πυρκαγιά δεν πήρε έκταση.

Η κρατική ασφάλεια έχει αναλάβει την έρευνα, καθώς αυτή την ώρα εξετάζεται το βιντεοληπτικό υλικό από τις κάμερες της γύρω περιοχής.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης