Αναρτήθηκε στο διαδίκτυο και δημοσιεύθηκε από τη «Ζούγκλα» με τίτλο «Έτσι τελειώνουν την Μύκονο και τον Τουρισμό μας οι ανεξέλεγκτοι επιτήδειοι» ο περίφημος πλέον μονόλογος της αμερικανίδας τουρίστριας η οποία κατήγγειλε δημόσια πώς την κατάκλεψαν στην Μύκονο αναφέροντας  και πόσο πλήρωσε για να γευτεί ένα πιάτο με ψάρι.

Δείτε το video:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Στα σχόλια που διατυπώθηκαν κάτω από την ανάρτηση, σε όλα τα σχόλια για την ακρίβεια , αναφέρεται το εστιατόριο το οποίο επισκέφθηκε η αμερικανίδα τουρίστρια.

 Δείτε τα σχετικά σχόλια :

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για το ίδιο εστιατόριο στο οποίο η Daily Mail αφιέρωσε ένα ολόκληρο δημοσίευμα  και μάλιστα με την ένδειξη αποκλειστικό και με τον επικό τίτλο:  «Η Daily Mail μέσα στο περιβόητο beach bar της Μυκόνου DK OYSTER  όπου οι ξένοι χρεώνονται 18 δολάρια το όστρακο και μερικές εκατοντάδες δολάρια το κάθε  ποτό: Οι ντόπιοι πληρώνουν μόνον ένα ελάχιστο μέρος αυτών των τιμών και το προσωπικό γελάει με  το «γδάρσιμο» των τουριστών».

 Δείτε το δημοσίευμα της Daily Mail που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2022

Όμως και το Trip Advisor, η γνωστή πλατφόρμα δια της οποία γίνονται αξιολογήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων  όπου και φιλοξενούνται οι κριτικές πελατών,  φαίνεται ότι ασχολείται συστηματικά με το συγκεκριμένο εστιατόριο. Συγκεκριμένα με ανάρτηση στην πλατφόρμα το καλοκαίρι του 2022 ενημερώνει τους μελλοντικούς πελάτες του εστιατορίου να κάνουν περεταίρω έρευνα και να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση . Η πλατφόρμα είχε εκδώσει προειδοποίηση ασφαλείας: « Το Trip Advisor» έχει ενημερωθεί για πρόσφατες αναφορές στα ΜΜΕ ή για συμβάντα σχετικά με αυτήν την επιχείρηση ( DK OYSTER) τα οποία μπορεί να μην αντανακλώνται στις κριτικές σε αυτήν την καταχώρηση. Συνεπώς μπορεί να θέλετε να κάνετε επί πλέον έρευνα για πληροφορίες σχετικά με αυτήν την επιχείρηση όταν σχεδιάζετε το ταξίδι σας».

Δείτε την ανάρτηση του «Trip Advisor».

Η Daily Mail επανέρχεται στις 30 Μαΐου 2023 με νέο δημοσίευμα όπου φιλοξενούνται καταγγελίες επισκεπτών για υπέρογκες χρεώσεις στο διαβόητο όπως το χαρακτηρίζει ελληνικό εστιατόριο στη Μύκονο Dk OYSΤER όπου χρεώνονται εκατοντάδες ευρώ σε αυτό που κάποιοι χαρακτηρίζουν ως σνακ.

Δείτε το δημοσίευμα

Η ιδιοκτήτης του εστιατορίου DK OYSTER κα. Νικολέτα Θεοχάρη Καλαμαρά έστειλε επιστολή στη Ζούγκλα διαμαρτυρόμενη για την ανάρτηση της «Ζούγκλας». Δημοσιεύουμε το email- επιστολή της κυρίας Καλαμαρά ως έχει χωρίς ουδεμία παρέμβαση ή διόρθωση.

«Καλή σας μέρα! 

Διαμαρτυρομαι έντονα για το ψευδές δημοσίευμα σας…όπου δεχόμαστε συκοφαντικη δυσφήμιση…δημόσιο διασυρμό..κ διαφυγοντα κερδη….για

 ανυπόστατα γεγονότα…από την δική σας ιστοσελίδα Ζούγκλα.. 

1…Η Αμερικανίδα πλοίαρχος ουδέποτε ήρθε στο εστιατόριο μας…

2…Στο βίντεο που ανέβασε η ίδια δεν αναφέρθηκε σε κανένα στοιχείο του εστιατόριου που γευματησε το ψάρι…

3..Δημόσια εκφράζει την ευχαρίστηση της για το εξαιρετικό γευμα κ για την εμπειρία της που θα το ξαναέκανε  …καθώς κ για τους ανθρώπους της επιχείρησης που ήταν πάρα πολύ καλοί…κλπ…

Πολύ ευγενικό απο μέρους της …

4…Παρακαλώ αναρτήσετε σε δημόσια αποκατασταση της αλήθειας…ότι δεν ήταν το dk ouster  στον πλατύ γιαλο Μυκόνου..

5..Επειδή έγινε στόχο ποίηση για τα χρυσά καλαμαράκια…ότι γίνεται στην Μύκονο πρέπει να μας φωτογραφιζετε σε δημόσιο διασυρμό…κ για όλα να είμαστε εμείς???

5..Έχουμε ελεχθει απο όλες τις δημόσιες υπηρεσίες κ είμαστε καθ ολα ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟΙ…υπάρχουν όλα τα προϊόντα μας στους τιμοκατάλογους σε εμφανή σημεία…όλοι οι πελάτες κάνουν δωρεάν χρήση παραλιας…αν κ η πολιτεία σπο πέρσι διπλασίασε το μισθωτήριο της παραλιας…κ δεν λέτε τίποτε για αυτό…ξεκινήσαμε με 1500 την σεζόν κ έχουμε φτάσει 38000 ευρώ…για 317 μέτρα…

Πολύ λυπάμαι που όλοι σας περιμένετε να συκοφαντισατε την Μύκονο…κορυφαίο προορισμό…για να κερδοσκοπειτε σε βάρος μας…

Παρακαλώ να γίνει δημόσια ανάρτηση της απάντησης μου ..

Με εκτίμηση Νικολεττα Θεοχάρη Kαλαμαρά»

Μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι ενώ η κυρία Καλαμαρά αρνείται και απορρίπτει όλες τις καταγγελίες πώς το σχετικό video της αμερικανίδας τουρίστριας αφορά το δικό της εστιατόριο, για κάποιο λόγο στην αναφορά της υπ’ αριθμόν 3 , αποδέχεται και υιοθετεί τις θετικές κριτικές της καταγγέλλουσας για την συμπεριφορά του προσωπικού καθώς και για την ποιότητα (γεύση) του φαγητού. Περίεργο τωόντι! Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σημειώνεται πως η επιχείρηση απάντησε με εξώδικη δήλωση:

Δείτε εδώ την εξώδικη δήλωση 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης