Το μεσημέρι της Τρίτης (12/5) σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα στην περιοχή της Ερέτριας, όταν νεαρός οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να βγει από τον δρόμο και να πέσει πάνω σε μία ελιά.

Στο σημείο έφτασαν άμεσα η πυροσβεστική και οι εθελοντές της ΕΣΔΔΕ, που έσβησαν την φωτιά και προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες στον νεαρό.

Στη συνέχεια, ο οδηγός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης