Έναν εφιάλτη ζούσαν 6 παιδιά, ηλικίας από 3 έως 11 ετών, μέσα στο ίδιο τους το σπίτι στην οδό Κηπουπόλεως στο Περιστέρι, εξαιτίας των γονιών τους.
Μετά από καταγγελία που έγινε στην αστυνομία από πολίτη, άντρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. μετέβησαν στο σπίτι της οικογένειας και αντίκρυσαν ένα αποκρουστικό θέαμα. Τα παιδιά ζούσαν σε ένα περιβάλλον επικίνδυνο για την υγεία τους, γεμάτο ακαθαρσίες.
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους ημεδαπούς γονείς, ηλικίας 37 και 33 ετών αντίστοιχα, για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο, ενώ τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού για προστατευτική φύλαξη, αφού ενημερώθηκαν και οι κοινωνικές υπηρεσίες.
