Επισκέπτες από όλη την Ελλάδα, κυρίως όμως από τη νησιωτική χώρα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, επέλεξαν φέτος την Ήπειρο για χειμερινές διακοπές. Η πληρότητα στα καταλύματα αγγίζει σχεδόν το 100%.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό δεν στερούνται τίποτε σε υποδομές και σε παροχή υπηρεσιών γι’ αυτό και έχουν τιμές για όλα τα βαλάντια και όλα τα γούστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Ηπείρου, Χρήστο Ζήγο, στην Ήπειρο ο τουρισμός δεν είναι βιομηχανία, είναι φιλοξενία. Αυτή είναι η δική μας φιλοσοφία και τα τελευταία χρόνια αυτό έχει γίνει γνωστό και στους επισκέπτες, με την Ήπειρο να αποτελεί κυρίαρχο τουριστικό προορισμό».

Επιπλέον, εκτός από τους γνωστούς προορισμούς, όπως Τζουμέρκα, Ζαγοροχώρια, Συρράκο κ.λπ. έχουν αρχίσει να σημειώνουν αύξηση τουριστικής κίνησης και να ανακαλύπτονται και νέοι προορισμοί στα όρια της Ηπείρου, όπως η ορεινή Θεσπρωτία και τα χωριά του Σουλίου.

Ως προς αυτό, ο κ. Ζήγος ανέφερε: «Η Ήπειρος είναι και αναδεικνύεται ως περιοχή που διαθέτει πολλούς προορισμούς και επιλέγεται για τον επιπλέον λόγο, ότι όπου κι αν διαμείνει κανείς μπορεί να επισκεφθεί κάθε σημείο της με ημερήσιες εκδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, διαθέτουμε υποδομές για κάθε γούστο και επισκέπτες με διαφορετικές αναζητήσεις επιλέγουν την Ήπειρο. Έχουμε δηλαδή επισκέπτες με πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού, μέχρι και επισκέπτες που έρχονται για ορειβασία, ράφτινγκ, πεζοπορία κ.ά. Είναι ανεξάντλητο το τουριστικό προϊόν της Ηπείρου».

«…Και χλιδάτα και μοδάτα»

Η αυξητική τάση που παρουσίασε φέτος η επισκεψιμότητα της Ηπείρου, δεδομένης της οικονομικής κρίσης, κατά τον κ. Ζήγο οφείλεται στην ειδοποιό διαφορά της Ηπείρου ως τουριστικού προορισμού, καθώς διαθέτει υψηλής ποιότητας παροχή υπηρεσιών για όλους, αλλά ταυτόχρονα υποδομές διαμονής για όλα τα βαλάντια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Έχουμε καταλύματα από 50 ευρώ τη βραδιά μέχρι και 200 ευρώ (οικογενειακές μεζονέτες). Έχουμε από απλά, με όλες τις ανέσεις και φυσικά όλες τις παροχές, μέχρι και χλιδάτα και μοδάτα. Τα πάντα. Έτσι ο καθένας επιλέγει με βάση τις δικές του προτιμήσεις και την οικονομική δυνατότητά του», εξήγησε ο κ. Ζήγος, προσθέτοντας ότι και αυτό αποτελεί ένα επιπλέον πλεονέκτημα για την Ήπειρο.

Πηγή: ixotisartas.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης