Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή της Ιονίας Οδού, καθώς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στο τέλος Μαΐου, η συνολική πρόοδος των εργασιών άγγιζε το 55,94%.

Ήδη, προχωρά και η διάνοιξη της σήραγγας στην Παλαιοβούνα, μετά το Αντίρριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι στιγμής, για την κατασκευή του έργου έχει ενεργοποιηθεί ένας μεγάλος αριθμός προσωπικού και μηχανημάτων. Περισσότερα από 2.100 άτομα ήδη εργάζονται στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας, αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ξεπερνά τα 1.420.

Η Ιόνια Οδός αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα. Ο δρόμος έχει τεράστια σημασία-κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού συνδέει όλη τη δυτική Ελλάδα, αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα, όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο.

Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών και να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιονίας Οδού είναι περίπου 196 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.

Τα εργοτάξια στο σύνολο του έργου είναι τα εξής:

  •  0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου
  • 76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Σύκουλα. Τέλος, στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο-συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος
  • 145,7 χλμ.- 170 χλμ.: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας
  • 170 χλμ.- 190 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης