Να μην καταναλώνουν φρέσκο γάλα από τις 9 έως τις 14 Ιουνίου καλούν τους πολίτες 20 καταναλωτικές οργανώσεις, με στόχο να αναγκάσουν τις εταιρίες να μειώσουν τις τιμές, που βρίσκονται σταθερά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Εναλλακτικά προτείνουν την κατανάλωση άλλων τύπων γάλακτος, όπως το εβαπορέ, με το οποίο τις προηγούμενες δεκαετίες μεγάλωσαν γενιές και γενιές Ελλήνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι λεπτομέρειες για το νέο μποϊκοτάζ θα ανακοινωθούν επισήμως τις επόμενες ημέρες, με κοινή συνέντευξη τύπου των καταναλωτικών οργανώσεων και σχετικές ανακοινώσεις στον Τύπο.

Πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια των καταναλωτικών οργανώσεων να επηρεάσουν την αγορά οργανώνοντας και χρησιμοποιώντας την καταναλωτική δύναμη.

Η πρώτη αφορούσε τα ζυμαρικά, ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα και θα διαρκέσει έως το ερχόμενο Σάββατο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ήταν σχετική και μάλλον δεν προκάλεσε ανατροπές στην αγορά ζυμαρικών. Το καταναλωτικό κίνημα όμως φαίνεται να οργανώνεται, να ενώνει τις δυνάμεις του και σε κάθε περίπτωση να μπαίνει σε λογική παρέμβασης στην αγορά, που σύμφωνα με όλες τις πλευρές κινείται σχεδόν ανεξέλεγκτα.

Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να περιμένουμε και άλλες πρωτοβουλίες μέσα στο καλοκαίρι, αλλά η ένταση και συχνότητά τους θα εξαρτηθεί από την ανταπόκριση των καταναλωτών.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, όσοι διαμαρτύρονται για τις τιμές και την ακρίβεια δεν έχουν καμία δικαιολογία αποχής από τέτοιες ενέργειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης