Για «θράσος» κατηγορεί η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) τον Σύνδεσμο Ιδιωτικών Σχολείων (ΣΙΣ), με αφορμή την ανοιχτή επιστολή που απέστειλαν οι σχολάρχες στους εκπαιδευτικούς.

Η ΟΙΕΛΕ χαρακτηρίζει «κωμικοτραγική» την επιστολή του ΣΙΣ και σε έντονο τόνο, σε ανακοίνωση-απάντησή της αναφέρει ότι οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών, στην προσπάθειά τους να πείσουν τους εκπαιδευτικούς να αντισταθούν στην ψήφιση της νομοθετικής ρύθμισης για την ιδιωτική εκπαίδευση «θυμίζουν τρόπον τινά χασάπη που προσπαθεί να πείσει αρνί την περίοδο του Πάσχα πώς το να το σφάξουν, να του περάσουν από μέσα του μια σούβλα και να κάνουν τα εντόσθιά του κοκορέτσι είναι ωφέλιμο και ευχάριστο για το δύσμοιρο ζωντανό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμη, η ΟΙΕΛΕ κατηγορεί τον ΣΙΣ ότι στρέφει τους νέους εκπαιδευτικούς εναντίον των παλιών και τους άνεργους εναντίον των εχόντων εργασία. «Ο αγώνας τους δεν γίνεται για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών, αλλά για να μπορούν να αλλοιώνουν δια των πιέσεων και των απειλών το εκπαιδευτικό αγαθό, για να έχουν φτηνό και εύκολα χειραγωγήσιμο προσωπικό», αναφέρει η ΟΙΕΛΕ.

Επίσης, προστίθεται στην ανακοίνωση ότι οι σχολάρχες «επιδιώκουν να ξεφορτώνονται με ευκολία τους παλιούς που στοιχίζουν ακριβά και να παίρνουν νέους, συχνά χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες, με χαμηλότατους μισθούς για να μπορούν να τους τρομοκρατούν».

Τέλος, στην απάντηση της ΟΙΕΛΕ προς τον ΣΙΣ αναφέρεται και το εξής: «Σας ενημερώνουμε ότι δεν είστε εσείς “τα σχολεία”, όπως με απύθμενη αναίδεια αναφέρετε στο κείμενό σας. Τα ιδιωτικά σχολεία είναι οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι, οι μαθητές».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον ΣΙΣ, η ρύθμιση «στρεβλώνει τους κανόνες εργασίας εξασφαλίζοντας “ισοβιότητα” στους παλαιούς, όσοι δηλαδή είναι ήδη διορισμένοι σε σχολείο, αδιακρίτως αν είναι καλοί ή κακοί εκπαιδευτικοί». Ενώ παράλληλα, «”μπλοκάρει” τις θέσεις εργασίας και καθιστά εξαιρετικά δυσχερή την πρόσληψη και σταδιοδρόμηση νέων και ικανών εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης