Συναγερμός σήμανε στις 07:40 το πρωί της Πέμπτης 12/2, όταν ένας 65χρονος άνδρας έπεσε στις ράγες του μετρό στο Σύνταγμα, στη γραμμή 2 προς Ελληνικό. Πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν πως έπεσε στις ράγες την στιγμή που ερχόταν το τρένο και ανασύρθηκε χωρίς αισθήσεις από τις γραμμές. Ακολούθησαν σκηνές πανικού καθώς δίπλα του βρισκόταν πλήθος ανθρώπων, που περίμεναν το τρένο για την πρωινή τους μετακίνηση και τον είδαν να πέφτει στις γραμμές. Μάλιστα, κατά μία πληροφορία υπέστη σοκ ο άνθρωπος που στεκόταν δίπλα του ακριβώς.

Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 2 ήταν εκτός λειτουργίας μέχρι τις 09;50 που αποκαταστάθηκε πάλι η κίνηση των συρμών.

Η σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. αναφέρει: «Σας ενημερώνουμε πως αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό. Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Ανθούπολη – Ελληνικό».

Η ανακοίνωση της Πυροσβεστικής:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης