Στη σύλληψη ενός 45χρονου άνδρα με καταγωγή από την Πολωνία προχώρησαν οι Αρχές το βράδυ της Τετάρτης (13/05).

Ειδικότερα στις 23:20 το βράδυ, οι αστυνομικοί της Τροχαίας του έκαναν σήμα να σταματήσει, εκείνος προσπάθησε να αποφύγει τον έλεγχο, παραβίασε κόκκινο, κινήθηκε αντίθετα στην Κοδριγκτώνος και τον σταμάτησαν στο νούμερο 52.

Ο 45χρονος συνελήφθη για επικίνδυνη οδήγηση ενώ ήταν και υπό την επήρεια αλκοόλ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης