Εξαρθρώθηκε συμμορία με «μαϊμού» λογιστές από την υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ηγουμενίτσας, η οποία δρούσε στη Θεσπρωτία και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Η λεία της συμμορίας ήταν περισσότερα από 1,5 εκατ. ευρώ. Οι δράστες κατάφεραν αποσπάσουν το τεράστιο ποσό μέσα σε 8 μήνες υποδυόμενοι τους λογιστές.
Οι αστυνομικοί της Ηγουμενίτσας οι οποίοι είχαν δεχθεί πλήθος καταγγελιών από θύματα, αναζητούσαν για καιρό τα ηλεκτρονικά ίχνη της συμμορίας. Έτσι συνέλαβαν πέντε άτομα μεταξύ των οποίων και τα ηγετικά στελέχη ενώ εντόπισαν και πλήθος κλοπιμαίων όπως χρυσαφικά, κοσμήματα, χρήματα, ηλεκτρονικές συσκευές και άλλα αντικείμενα.
Οι έφοδοι πραγματοποιήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας όπου και συνελήφθησαν οι δράστες.
