Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ένας 87χρονος έχασε τη ζωή του, πέφτοντας στο κενό από μπαλκόνι 2ου ορόφου, στις Συκιές Θεσσαλονίκης, ερευνά η Αστυνομία.

Το ΕΚΑΒ ενημερώθηκε για το συμβάν από περίοικους, γύρω στη 1.30 μετά το μεσημέρι. Όταν οι διασώστες έφτασαν στο σημείο, διαπίστωσαν ότι ο ηλικιωμένος δεν είχε τις αισθήσεις του.

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης