Η κατολίσθηση των Τεμπών δεν επιβαρύνει μόνο τους οδηγούς των Ι.Χ. αλλά και τους επαγγελματίες με επιπλέον κόστος σε καύσιμα και ώρες. Πλέον, το μεροκάματο έξι οδηγών του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Βόλου κοστίζει παραπάνω, γι’ αυτό και η διοίκηση της εταιρείας, βλέποντας την κίνηση να μειώνεται στο 80%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αποφάσισε να κάνει περικοπές στα δρομολόγια προς τη Θεσσαλονίκη.

Με τη διαδρομή που ακολουθούν σήμερα τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, πηγαίνουν στη Θεσσαλονίκη μέσω Ελασσόνας και Κοζάνης, με αποτέλεσμα να διπλασιάζεται ο χρόνος του ταξιδιού και το επιβατικό κοινό να προτιμά τα τρένα για τις μετακινήσεις του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δρομολόγιο μέσω των παραλιών της Λάρισας αποκλείστηκε με απόφαση του νομάρχη Λάρισας, Λουκά Κατσαρού, από την ημέρα ακόμη που κόπηκε η κυκλοφορία με την κατολίσθηση, με το σκεπτικό ότι ο δρόμος αυτός είναι στενός και επιτρέπεται να περνούν μόνο τα Ι.Χ. αυτοκίνητα, ενώ όλα τα άλλα οχήματα, λεωφορεία και φορτηγά υποχρεωτικά ακολουθούν τον άξονα Ελασσόνα – Κοζάνη.

Παρά τις προσπάθειες της Ομοσπονδίας Υπεραστικών ΚΤΕΛ να γίνεται το δρομολόγιο μέσω των παραλίων της Λάρισας, η Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας δεν επιτρέπει τη διέλευση από την παραλιακή, γεγονός που επιβραδύνει τη διαδρομή κατά μία μόλις ώρα.

Απογοητευμένος είναι ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Βόλου, Δημήτρης Κολυνδρίνης, ο οποίος κάνει λόγο για πολλά διαφυγόντα κέρδη και για το γεγονός ότι έξι οδηγοί χάνουν καθημερινά το μεροκάματο. «Από τις εννιά βάρδιες για Θεσσαλονίκη, πλέον εργάζονται τρεις» εξήγησε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: magnesianews.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης