Λίγοι αλλά… γερά ποτήρια αποδείχτηκαν ελάχιστοι οδηγοί που εντοπίστηκαν να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Η τροχαία πραγματοποίησε 23.095 ελέγχους αλκοολομέτρησης, από τις οποίες βεβαιώθηκαν 211 παραβάσεις και συνελήφθησαν 13 οδηγοί, υπό την επήρεια αλκοόλ, με ένδειξη άνω του 0.60 mgr/l.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Αστυνομία, τουλάχιστον τέσσερις οδηγοί δεν είχαν πιει ένα αλλά… πολλά ποτηράκια παραπάνω.

Σημειώνεται ότι τα θετικά αποτελέσματα των ελέγχων ανέρχονται σε μόλις 0,91% επί του συνόλου.

Οι έλεγχοι έγιναν «από τις πρώτες πρωινές ώρες της 14ης Μαΐου 2026, έως τις πρώτες πρωινές ώρες της 18ης Μαΐου 2026, σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο του Νομού Αττικής, στην οποία συμμετείχαν Αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) και των Τμημάτων Τροχαίας της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής».

Επίσης, «βεβαιώθηκαν 4.710 παραβάσεις, όπως ενδεικτικά, για υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, μη χρήση προστατευτικού κράνους, χρήση κινητού τηλεφώνου, παραβίαση σηματοδοτών, στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης κ.α. Ακόμα, ακινητοποιήθηκαν 730 οχήματα, εκ των οποίων 94 μεταφέρθηκαν με γερανό, ενώ αφαιρέθηκαν 841 άδειες ικανότητας οδήγησης και 197 άδειες κυκλοφορίας».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης