Στην τελευταία μόδα των ριάλιτι επιδίδονται πολλοί Έλληνες και κυρίως Ελληνίδες. Πριν καλά -καλά μπούμε στη νέα τηλεοπτική σεζόν τουλάχιστον 30.000 άτομα έχουν κάνει αίτηση συμμετοχής σε κάποιο ριάλιτι ή σε οποιουδήποτε είδους τηλεπαιχνίδι. Το 55% των συμμετεχόντων είναι γυναίκες.

Η γυναίκα λοιπόν δεν κάνει μόνο μεγάλη τηλεθέαση αλλά συμμετέχει ενεργά. Σε υψηλές θέσεις στην προτίμηση του γυναικείου πληθυσμού βρίσκεται το παιχνίδι «the next top model» και όχι άδικα αφού οι διαγωνιζόμενοι είναι γυναίκες. Οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 2000 και οι διαγωνιζόμενες περνούν από επιτροπή προκειμένου να επιλεγούν οι 15 καλύτερες που θα συμπορευτούν στο δρόμο για μια καριέρα στο modeling.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές αναφέρουν μεγάλη προτίμηση των γυναικών και στο ριάλιτι «αγρότης μόνος ψάχνει» ειδικά τώρα που οι αγρότες αρχίζουν να «συστήνονται». Ορατές όμως στον ορίζοντα γίνονται και οι ενστάσεις. «Η προσωπικότητα της γυναίκας διαβάλλεται βάναυσα το ίδιο και η υπόστασή της»,ισχυρίζονται γυναικείες οργανώσεις. «Κάτι τέτοιο κάνει τη γυναίκα να φαίνεται υποχείριο συντελώντας στην εκφύλισή της.»

«Η γυναίκα κινεί την αγορά», παραδέχεται ο Χρήστος Πασαλάρης, ένας από τους μεγαλύτερους παλαίμαχους και διδάσκαλος της δημοσιογραφίας . «είναι η μεγάλη δύναμη της κατανάλωσης. Γι αυτό και τα ΜΜΕ απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε αυτή.» Τέλος, η γυναίκα σήμερα χαρακτηρίζεται ενθουσιώδης, παρορμητική, υποκειμενική και συναισθηματική. Είναι λοιπόν λογικό όλα αυτά να απευθύνονται στη γυναίκα, με στόχο την ενστικτώδη οντότητα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης