Πότε η κατάθλιψη και το άγχος αποτελούν «παρενέργειες» της διατροφής

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017, 12:47
Πότε η κατάθλιψη και το άγχος αποτελούν «παρενέργειες» της διατροφής
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον από την πλευρά της επιστημονικής κοινότητας για τον ρόλο της διατροφής στην εκδήλωση ψυχικών συμπτωμάτων, όπως κατάθλιψης και το άγχους.

Αν και οι ειδικοί στον τομέα της Διατροφικής Ψυχιατρικής, όπως ονομάζεται ο αναπτυσσόμενος κλάδος που μελετά τη σχέση διατροφής-ψυχικής υγείας, υποστηρίζουν με σθένος την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή ώστε να εξασφαλιστεί καλή ψυχική υγεία και ευεξία, ακόμη και σε αυτό χρειάζεται μέτρο!

Σύμφωνα με την παθολόγο χαλκού, τροφές που θεωρούνται (και είναι) κατ’ εξοχήν υγιεινές –όπως τα πράσινα λαχανικά, τα ρεβίθια, τα αμύγδαλα, το αβοκάντο και οι ηλιόσποροι– ενδέχεται να οδηγήσουν σε ανησυχητικά ψυχικά συμπτώματα, όμοια με αυτά της κατάθλιψης και των διαταραχών άγχους, όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Ο λόγος είναι ότι περιέχουν σημαντική ποσότητα χαλκού...

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017, 12:50