Στη δεκαετία του ’90, η γυναίκα που ήθελε να την «πάρουν» σοβαρά στον χώρο εργασίας της ήταν υποχρεωμένη να υιοθετήσει ένα ανδρόγυνο look. Το κυρίαρχο σκεπτικό ήταν ότι όσο πιο πολύ η εμφάνισή της παρέπεμπε σε άνδρα, τόσο περισσότερο σεβασμό θα ενέπνεε στους γύρω της. Έπρεπε, λοιπόν, να κυκλοφορεί με το κλασικό κουστούμι: σακάκι-παντελόνι. Μάλιστα, σε εξαιρετικές περιπτώσεις φορούσε και γραβάτα.

Τα χρώματα που επέλεγαν κυρίως οι γυναίκες ήταν το διαχρονικά κλασικό μαύρο, το μπεζ, το γκρι και πιο σπάνια το καφέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο περούσαν όμως τα χρόνια, οι γυναίκες διεκδικούσαν ολοένα και περισσότερο το δικαίωμά τους στη θηλυκότητα και σιγά σιγά φτάσαμε στο σήμερα, όπου η «μόδα του γραφείου» αφήνει τις γυναίκες ελεύθερες να τονίσουν τα θηλυκά τους σημεία, αποπνέοντας ταυτόχρονα και έναν αέρα επαγγελματισμού.

Μπορεί να ακούγεται σεξιστικό, όμως, σύμφωνα με έρευνα, οι γυναίκες που φορούν φούστες αξιολογούνται πιο θετικά, καθώς βγάζουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έχουν περισσότερες πιθανότητες να αυξηθεί ο μισθός τους.

Πηγή: cosmo

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης