Με επιτυχία οι αδελφές Όλσεν κατάφεραν να περάσουν από τα τηλεοπτικά στούντιο στα ατελιέ ραπτικής. Η Άσλεϊ και η Μέρι – Κέιτ, παιδιά θαύματα της μεγάλης οθόνης στο παρελθόν, διέφυγαν τη μοίρα των συνομήλικων σταρ. Οι συλλήψεις για οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών, οι μεθυσμένοι καβγάδες και οι τακτικές επισκέψεις στα αστυνομικά τμήματα δεν τις αντιπροσωπεύουν. Όπως διαβάζουμε στο gynaikamag.gr, στο δικό τους lifestyle ταιριάζουν περισσότερο τα ατελιέ ραπτικής, τα πατρόν και τα ντεφιλέ. Επίσης, οι πολυτελείς εκδόσεις («Influence»), τα μεγάλα φιλανθρωπικά γκαλά και οι εστέτ φίλοι.

Το label «The row» δημιουργήθηκε από τις αδερφές το 2007. Αντλώντας έμπνευση από την ιστορική, λονδρέζικη Savile Row, το δίδυμο εστίασε τις προσπάθειές του στον επανασχεδιασμό κλασικών κομματιών, ώστε να γίνουν ελκυστικά σε ένα πιο νεανικό, γυναικείο κοινό. T-shirts, λευκά πουκάμισα, σακάκια και παντελόνια σε ουδέτερα χρώματα, ποιοτικά υλικά και μοντέρνες λεπτομέρειες συνθέτουν μια συλλογή διακριτικά πολυτελή, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της σημερινής οικονομικής συγκυρίας. Μιας συγκυρίας που δεν συνηγορεί υπέρ των flashy, προκλητικών εμφανίσεων. Το αποτέλεσμα τις δικαίωσε. Όπως εξηγεί η Λίντα Φάγκο, υψηλόβαθμο στέλεχος του καταστήματος Bergdorf Goodman, «μπορεί να μοιάζει ακατανόητο το γεγονός ότι ένα απλό, μαύρο, διπλόκουμπο μπλέιζερ ή ένα ελαστικό, δερμάτινο παντελόνι ”The row” εξαντλούνται ήδη από την πασαρέλα, όμως αν τα δοκιμάσει κανείς θα καταλάβει ότι αυτά τα κομμάτια θα φορεθούν, δεν θα σε φορέσουν». Άποψη που συμμερίζονται η Μισέλ Ομπάμα, η οποία επέλεξε μια παστέλ, πλισέ φούστα «The row» για μια από τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις, και ο Καρλ Λάγκερφελντ, που από χρόνια είχε προβλέψει ότι οι αδελφές Όλσεν έχουν μέλλον στη μόδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πατήστε εδώ και δείτε μερικές από τις δημιουργίες τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης