Φοιτητές του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) στο πλαίσιο του μαθήματος «Οργανωσιακή Ψυχολογία» δημιούργησαν εκπόνησαν ένα ενδιαφέρον project.

Αποτελεί μια προσπάθεια παρέμβασης στην Αγορομανία (Shopaholism), μια νέα μορφή εθισμού που εμφανίζεται κυρίως στις γυναίκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα άτομα που πάσχουν από αυτόν τον εθισμό πιστεύουν πως μέσα από τα ψώνια όχι μόνο θα βελτιώσουν τη διάθεση και θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους, αλλά θα καταφέρουν να καλύψουν το βαθύτερο συναισθηματικό κενό που τους βαραίνει και θα γίνουν αποδεκτοί από το περιβάλλον τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αγοράζουν συνεχώς πράγματα που συχνά δεν έχουν ανάγκη ξοδεύοντας μέχρι οικονομικής εξαντλήσεως.

Όταν όμως χάνεται το µέτρο για την αλλαγή της συμπεριφοράς είναι αναγκαία και η αλλαγή στάσης ζωής. Μια αλλαγή που δεν αγοράζεται, αλλά απαιτεί την προσωπική δέσμευση των ανθρώπων που αποφασίζουν να ζήσουν αυθεντικά και να επενδύσουν όχι σε υλικά αγαθά, αλλά στον εαυτό τους, αυξάνοντας την αυτογνωσία και βελτιώνοντας την ψυχική τους υγεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης:

Φοιτητές της ΑΣΟΕΕ ευαισθητοποιούν τους πολίτες, Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013, 15:55

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης