Η οικογενειακή επιχείρηση των Vittorio και Laura Moltedo, που ξεκίνησε το 1966 στη Βιτσένζα της Ιταλίας, έγινε διάσημη για τις χειροποίητες δερμάτινες τσάντες, ζώνες και παπούτσια της. Σήμερα τα δερμάτινα είδη πολυτελείας του οίκου είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και ίσως τα πιο διάσημα στην κατηγορία τους, αφού αμέσως αναγνωρίζουμε τις τσάντες και γενικότερα τα αξεσουάρ του με τις δερμάτινες πλεξούδες.



O Tomas Maier

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’90 ο οίκος άρχισε να χάνει την πρωταρχική του αίγλη, η Laura προσέλαβε τον Giles Deacon να ταρακουνήσει λίγο τα νερά. Ο ίδιος λάνσαρε μία επιτυχημένη ready-to-wear κολεξιόν, αλλά τελικά η Bottega Veneta εξαγοράστηκε από τον οίκο Gucci και τα ηνία ανέλαβε ο Tomas Maier. Την περίοδο μάλιστα που ανέλαβε ο Maier, η επιχείρηση ήταν στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. Χάρη στις σωστές κινήσεις που έκανε, οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν στα ύψη. Συγκεκριμένα, το 2007 ο συνολικός τζίρος έφτασε στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Θεωρείται ο μάγος πίσω από την αναγέννηση του οίκου.

Με κλασικότερη αισθητική από του Deacon, οι γραμμές που προτείνει ο Maier είναι πιο απλές, πιο καθαρές, πιο θηλυκές. Η χρωματική του παλέτα περιλαμβάνει ουδέτερα χρώματα αλλά και κόκκινο, κίτρινο, μαύρο. Άλλωστε η κλασικότητα είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που κάνουν ακόμα και σήμερα τον οίκο να ξεχωρίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο οίκος συνεχίζει να κρατά την ίδια πολιτική και να μη δέχεται εκπτώσεις στα προϊόντα του. Σε μια εποχή που, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι περισσότεροι οίκοι σπεύδουν να λανσάρουν πιο φθηνές συλλογές, ο οίκος Bottega Veneta συντηρείται έχοντας την ίδια πολιτική και πελατολόγιο, όταν οι τιμές -για παράδειγμα- στις τσάντες του ξεκινούν από τα 1.000 ευρώ!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης