Πρόκειται για μία φοβερή ιδέα. Στην εποχή των social media και όταν όλοι μας περνούμε λιγότερο ή περισσότερο χρόνο σε αυτά, η έμπνευση του Ιταλού σχεδιαστή ρούχων Victor Faretina είναι σίγουρα πρωτότυπη και βέβαια του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Ο Victor Faretina είδε τη μόδα προφανώς μέσω μιας διαδικτυακής ματιάς και το αποτέλεσμα τον δικαιώνει πέρα για πέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές έμπνευσης για τον σχεδιαστή ήταν το Facebook και το Twitter αλλά και η Wikipedia, το Google ή το E-bay.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι σημαντικό να επισημανθούν οι λεπτομέρειες που τοποθετήθηκαν σε κάθε φόρεμα.

Συμπεριλαμβανομένων των επιλεγμένων χρωμάτων, που αντιπροσωπεύουν το λογότυπο κάθε σελίδας, αλλά και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός, που αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο την προσωπικότητα κάθε ιστοσελίδας.

Για παράδειγμα τα φορέματα «Twitter» και «Facebook» ακολουθούν μοντέρνες γραμμές καθώς πρόκειται για σχετικώς πιο νέες σελίδες, ενώ το φόρεμα για τη Wikipedia έχει αποκτήσει ένα κλασικό βικτωριανό στιλ για ευνόητους λόγους.

Τέλος, τα απαραίτητα αξεσουάρ συμπληρώνουν κάθε δημιουργία, παραπέμποντας κι αυτά με τη σειρά τους στη φιλοσοφία κάθε ιστοσελίδας.

Επιμέλεια: Έλενα Φιντιάνη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης