Η Αμερικανίδα ηθοποιός Sienna Miller είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Jimmy Choo και πρωταγωνιστεί στην καμπάνια «In My Choos».

Τα 90’s aesthetics επιστρέφουν και η νέα pre-fall 2019 κολεξιόν περιλαμβάνει παπούτσια, γυαλιά και τσάντες. Η συλλογή ακολουθεί μίνιμαλ γραμμές ακολουθώντας την κομψή αισθητική της Miller. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ένας άνθρωπος ακόμα και αν φορά ένα μαύρο τζιν και ένα t-shirt, μπορεί να εκπέμπει αυτοπεποίθηση και glamour», σχολιάζει η ηθοποιός. Έχοντας ως στόχο να γιορτάσει τις γενναίες και έντονες γυναίκες, το brand ενώνει τις δυνάμεις του με την Miller θέλοντας να εμπνεύσει τα κορίτσια του σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όσο μεγαλώνεις, έρχεται και η σοφία των χρόνων. Το λατρεύω αυτό. Ακόμα και στους ρόλους μου, μου αρέσουν οι δυναμικοί θηλυκοί χαρακτήρες. Για εμένα ξεχωρίζουν οι άνθρωποι που νιώθουν άνετα με τον εαυτό τους και εκπέμπουν αυτοπεποίθηση. Αυτό εκφράζει και αυτή η συλλογή για εμένα», ανέφερε η ίδια σε συνέντευξή της.

Πηγή: govastileto.gr…

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης