Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες των περιοδικών μόδας και σερφάροντας στις σελίδες και στο Instagram των μεγάλων οίκων, εύκολα διαπιστώνει κάποιος τον «νόμο του Photoshop» σχεδόν σε κάθε φωτογραφία και διαφήμιση.

Η ψηφιακή επεξεργασία των εικόνων ώστε να εξαφανιστούν οι φυσικές, ανθρώπινες ατέλειες από τα κορμιά των μοντέλων αποτελεί πάγια τακτική των οίκων μόδας, των εντύπων και των διαφημιστικών εταιρειών, που καθιερώνουν με αυτόν τον τρόπο εξωπραγματικά πρότυπα ομορφιάς.
Περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης