Μια νέα πρακτική έχουν «εγκαινίασαν» οι διάσημοι Οίκοι στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Οι περισσότερες εταιρείες υιοθέτησαν την πρακτική της πώλησης των συλλογών τους αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ντεφιλέ και όχι ύστερα από έξι μήνες, όπως συνηθιζόταν τα προηγούμενα χρόνια.

Την αρχή έκανε η εταιρεία Topshop που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράσουν τα ρούχα της αμέσως μετά την παρουσίαση τους την Κυριακή. Με τη νέα της κολεξιόν η εταιρεία προτείνει κοντές φούστες και σταμπωτά ασπρόμαυρα μπλουζάκια. Τα φορέματα και τα σακάκια έχουν τονισμένους ώμους παραπέμποντας στην δεκαετία του 1980.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία είναι η πρώτη φορά που προωθεί τα ρούχα της στην λιανική αμέσως μετά την παρουσίασή τους…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης