Ολοένα και κερδίζει έδαφος η μόδα στον χώρο της τέχνης κι αυτό ήταν ένα από τα ισχυρά στοιχεία στην Μπιενάλε Βερολίνου του περασμένου Ιουνίου.

Έτσι στην έκθεση τέχνης μπορούσε κανείς να δει από κοστούμια της εταιρείας Hood by Air σε ένα βίντεο της Αλέξα Καρολίνσκι και του Ίνγκο Νιέρμαν μέχρι και επιδείξεις μόδας σχεδιαστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την κίνηση αυτή φαίνεται ότι ο «γυάλινος πύργος» της Τέχνης σταδιακά γίνεται διαπερατός και από άλλες μορφές έκφρασης. Όλο αυτό θυμίζει, σημειώνει το Faz.net την περίοδο στις αρχές του 20ου αιώνα όπου στην Ευρώπη και την Αμερική μεγάλοι καλλιτέχνες, από την τέχνη και τη μόδα, όπως ο αρχιτέκτονας Βάλτερ Γκρόπιους και ο φωτογράφος Λάζλο Μοχόγκυ-Νάγκυ συνεργάστηκαν.

Μουσικοί, χορογράφοι και ζωγράφοι της Βόρειας Καρολίνα εμπνεύστηκαν ο ένας από τον άλλον.
Στη σύγχρονη εποχή τα άτομα που εκφράζουν την αλληλοεπίδραση τέχνης και μόδας αποκαλούνται ως «cool kids» και είναι όλοι αυτά που έχουν μεγαλώσει σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και αβεβαιότητας.

Αυτή η αβεβαιότητα αντικατοπτρίζεται επίσης στη βιομηχανία που κυριαρχεί διεθνώς αφήνοντας μικρά περιθώρια για νέους δημιουργούς και καινούργια εμπορικά σήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης