Από το 1981 η Levi’s υπήρξε πρωτοπόρος της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του AIDS σε όλο τον κόσμο, οργανώνοντας – μεταξύ άλλων ενεργειών – ετήσιες καμπάνιες ευαισθητοποίησης, με κορύφωση κάθε χρόνο την 1η Δεκεμβρίου. Φέτος η καμπάνια της Levi’s στην Ευρώπη, για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS παρουσιάζει τη γνώμη τεσσάρων καλλιτεχνών απ’ όλο τον κόσμο για το τι σημαίνει η Παγκόσμια Μέρα του AIDS γι’ αυτούς καθώς και την προσωπική τους έκφραση γύρω από το θέμα “Είμαι εγώ” – ένα θετικό μήνυμα για την ενδυνάμωση αυτών που πάσχουν από ασθένειες σχετικές με το HIV/AIDS.
Οι τέσσερις καλλιτέχνες, Mysterious Al, PinkyVision, Ihok and Matt Sewell – έχουν δωρίσει τα σχέδιά τους τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως εικαστικές αποτυπώσεις σε όλα τα εργαλεία επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας.
Επίσης, ένα ειδικά σχεδιασμένο microsite στο οποίο υπάρχει πρόσβαση από το www.levi.com θα προβάλει όλα τα έργα των καλλιτεχνών καθώς και ενδιαφέρουσες πληροφορίες γύρω από την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS και όλες τις σχετιζόμενες με το AIDS/HIV ασθένειες.
Μεταδώστε και εσείς το μήνυμα!
Πρώτο βήμα: Ενημέρωση
Μην παραβλέψετε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τον ιό HIV. Επισκεφθείτε την ακόλουθη ιστοσελίδα. http://www.us.levi.com/education/landing.aspx και ενημερωθείτε μέσα από ένα διαδραστικό quiz για μία σειρά από ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν στον ιό και τη μετάδοσή του.
Δεύτερο βήμα: Προβολή του μηνύματος
Όλο το Δεκέμβριο επισκεφθείτε τα καταστήματα της Levis και προμηθευτείτε τις ειδικές κόκκινες κορδέλες και τις συλλεκτικές επετειακές καρτ-ποστάλ για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS. Περάστε και εσείς με τη σειρά σας το δικό σας μήνυμα για την πρόληψη κατά του ιού HIV/AIDS!
H Levi Strauss & Co. και το ίδρυμά της έχουν ασχοληθεί συστηματικά με τον αγώνα κατά του HIV/AIDS παγκοσμίως, αμέσως μετά το πρώτο ξέσπασμα της ασθένειας στην Καλιφόρνια το 1981. Η εταιρία το 1996 υπέγραψε μία επαναστατική δήλωση η οποία αποτρέπει τις διακρίσεις στους οροθετικούς εργαζόμενους στο χώρο εργασίας. Το 2007 λάνσαρε σε τρεις χώρες ένα πρόγραμμα Πρόληψης, Αντιμετώπισης και Φροντίδας κατά του HIV/AIDS. Μέχρι σήμερα, το Ίδρυμα Levis Strauss έχει δωρίσει πάνω από 40 εκατομμύρια δολάρια σε πρωτοβουλίες που στόχο έχουν στην ευαισθητοποίηση κατά του ιού HIV/AIDS σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με τους καλλιτέχνες:
Mysterious Al
O Mysterious Al ζει και εργάζεται στο Λονδίνο. Ζωγραφίζει τέρατα, μεταλλαγμένες υπάρξεις και υπάνθρωπους. Τα έργα του Mysterious Al είναι σατιρικά και τα συχνά νοσηρά του σχέδια έχουν χρησιμοποιηθεί σε διαφημίσεις skateboards και αυτοκινήτων. Η δουλειά του μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει ένα cult ρεύμα. Ο Mysterious Al αυτή την περίοδο εργάζεται σε μία νέα συλλογή από σχέδια και πίνακες και πρόκειται να κυκλοφορήσει το πρώτο του film zombie “Life after Beth”.
www.mysteriousal.com
IHOK
O IHOK είναι ένα διεθνής καλλιτέχνης σχεδιαστής που ακόμη και σήμερα κρύβει την ταυτότητά του. Δουλεύει με κάποια από τα πιο γνωστά brand names της αγοράς και κρύβει την ταυτότητά του, αφού έχει μία μυστική διπλή ζωή.
PINKY
O Pinky χαρακτηρίζεται από την αγάπη του για τη χρήση των χρωμάτων, της εικονογραφίας και του μοναδικού γραφικού του στυλ, έχει δημιουργήσει μία αισθητική η οποία συνδέει ένα αυξανόμενο αριθμό από συλλέκτες, γκαλερίστες και απλούς ανθρώπους. Η μεγάλη γκάμα από ψυχεδελικά σχέδια, πίνακες και τοιχογραφίες έχουν ξεχωρίσει σε πρόσφατα shows στο Άμστερνταμ, το Μπρίστολ, το Μπράιτον και το Σιάτλ. Πολλά από τα έργα του έχουν δημοπρατηθεί σε γνωστές δημοπρασίες των Dreweatts, Selfridges και Shoreditch. Οι ικανότητές του έχουν εκτιμηθεί από προσωπικότητες όπως ο Justin Timberlake, o George Lucas και ο Dior ενώ πρόσφατα εντάχθηκε και στη ομάδα της Levis Artists range 2010. Νιώστε το όραμα του Pinky! Νιώστε την αγάπη! www.pinkyvision.com
Matt Sewell
Ο Matt Sewll προέρχεται από την επαρχία Durham στα βορειο-ανατολικά της Αγγλίας και πρόσφατα απέκτησε τη βάση του στο Λονδίνο. Το έργο του 30χρονου καλλιτέχνη εμπνέεται από την κληρονομιά της επαρχίας, συγχωνεύοντας παραμυθένιες ιστορίες, βουκολικά θέματα, ψυχεδελικά τοπία και συμβολική χρήση των ζώων. Τα αγαπημένα μέσα έκφρασης του Matt έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια και το φυσικό του στυλ κινείται το ίδιο άνετα στην προσωπική του σειρά από παπούτσια καθώς και στις animated διαφημίσεις για το 3. Με εικονογραφήσεις στον Guardian για το 55 DSL, τη Land Rover, το ΒΒC και το K Swiss ή με τη μορφή τοιχογραφιών σε τοίχους μεγάλων εταιριών όπως η Puma και τα Selfridges o Matt έχει πολλούς οπαδούς σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι καμβάδες του και screenprints που δημιουργεί είναι πολύ δημοφιλή. Το ίδιο ισχύει και με την ενασχόλησή του με το κίνημα του Graffiti στο δρόμο το οποίο έχει προβάλλει τη δουλειά του σε μία σειρά από έντυπα όπως τα The Art of Rebellion, Modart και τα The Fundamentals of Illustration.