Το άρωμα γενικά επιλέγεται βάσει των συναισθημάτων που μας προκαλεί τη στιγμή που το μυρίζουμε, αλλά και της διάθεσης που έχουμε εκείνη τη στιγμή. Αποφύγετε λοιπόν να καταλήξετε σε κάποιο μόνο και μόνο επειδή είναι το πλέον διαφημισμένο της σεζόν, ή το φοράει η καλύτερή σας φίλη.

Μην επιχειρήσετε δοκιμάσετε περισσότερα από τρία διαδοχικά αρώματα. Ακόμα και η πιο ευαίσθητες μύτες δεν είναι σε θέση να διακρίνουν πολλές από τις πιο λεπτές νότες του κάθε αρώματος μέσα σε τόσο λίγο χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να αρχίζετε πάντα την έρευνα από τα πιο ελαφριά αρώματα προκειμένου να μην οδηγήσετε από την αρχή στο … κόκκινο τους αισθητήρες της όσφρησης, ώστε να μην αντιλαμβάνεστε τελικά τη διαφορά ανάμεσα σ’ ένα αρωματικό μπουκέτο και σ’ ένα άλλο.

Μην προσπαθείτε να μυρίσετε ένα άρωμα κατευθείαν από το μπουκάλι. Πριν η μύτη σας προλάβει να έλθει σε γνωριμία με το χαρακτήρα του αρώματος, θα … κατακλυστεί από το αλκοόλ που κάθε αρωματικό παρασκεύασμα περιέχει. «Ψεκάστε» το άρωμα σε μια mouillette (όπως λέγονται οι καρτούλες από απορροφητικό χαρτί που βρίσκουμε στα perfume bars).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης