Η αξία του γιαουρτιού

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010, 15:08
Η αξία του γιαουρτιού
Αφεθείτε στη δροσιά του γιαουρτιού. Σκέτο, καλυμμένο με μέλι κι άλλοτε με ζουμερά φρούτα. Απαλό και βελούδινο. Ένα πολύτιμο αγαθό με υψηλή θρεπτική αξία και αξεπέραστη γεύση. Ελαφρύ και υγιεινό, δροσερό και απολαυστικό, χορταίνει χωρίς να παχαίνει.

- Γιαούρτι και μάνγκο. Η βιταμίνη C του μάνγκο (44 mg /100 γρ., όσο και το πορτοκάλι) επιτρέπει στον οργανισμό να δεσμεύει το ασβέστιο του γιαουρτιού, οδηγώντας το προς το σκελετό και όχι προς τους ιστούς.

- Γιαούρτι και δημητριακά. Ακριβώς όπως οι ίνες, το γιαούρτι επιταχύνει την κινητικότητα του εντέρου. Συνδυάζοντας γιαούρτι και δημητριακά, πλούσια σε ίνες, ενισχύουμε τη δράση τους κατά της δυσκοιλιότητας.

- Γιαούρτι και μέντα, σε συνδυασμό σε σάλτσες. Η μέντα έχει, στην πραγματικότητα, αναγνωρισμένες χωνευτικές ιδιότητες, ενώ τα συστατικά του γιαουρτιού ενεργοποιούν την έκκριση γαστρικών και εντερικών υγρών.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010, 15:53