Θρεπτικά σνακ για την εγκυμοσύνη μόνο με 350 θερμίδες

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014, 17:29
Θρεπτικά σνακ για την εγκυμοσύνη μόνο με 350 θερμίδες
Θέλετε συνέχεια να τσιμπολογάτε; Νιώθετε λιγούρες και πεινάτε συνεχώς; Φτιάξτε λαχταριστά και υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες για όλες τις ώρες.

«Τα σνακ πρέπει να είναι μίνι γεύματα, αλλά να μη χαλάνε το γεύμα σου», εξηγεί η Elizabeth Ward, R.D., συγγραφέας του βιβλίου Expect the Best, Your Guide to Healthy Eating Before, During and After Pregnancy. «Τα καλύτερα σνακ συνδυάζουν πρωτεΐνη με υδατάνθρακες για να σε κρατάνε χορτασμένη περισσότερο».

Δοκιμάστε τα εξής:

Σάντουιτς με ζεστό αυγό και σπανάκι

Αφού μετρήσεις ¼ τυρί cottage, άπλωσέ το σε 2 φρυγανισμένες φέτες του τοστ ολικής άλεσης. Στη μία μεριά άπλωσε ½ φλιτζάνι σπανάκι baby και μια παχιά φέτα ντομάτας. Στην άλλη φέτα τοποθέτησε το αυγό σκραμπλ , ½ κουταλάκι του γλυκού πέστο, αλάτι και πιπέρι.

Banana Split

Καθάρισε και κόψε την μπανάνα στη μέση. Τοποθέτησε τα δύο κομμάτια σε ένα πιάτο. Βάλε στη μέση μια μπάλα παγωμένο γιαούρτι με γεύση φράουλας και από πάνω ½ φλιτζάνι φρέσκες φράουλες κομμένες σε φέτες.

Μπαγκέτα λαχανικών

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014, 17:29