Διατροφή για τις «δύσκολες ημέρες»

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010, 14:51
Διατροφή για τις «δύσκολες ημέρες»

Η δυσμηνόρροια είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες. Και ο πλέον συνηθισμένος τρόπος αντιμετώπισης είναι η λήψη αναλγητικών - σε απλές περιπτώσεις- ή ακόμη και χειρουργική επέμβαση, όταν οφείλεται σε σοβαρά ανατομικά προβλήματα.

Πριν, λοιπόν, τρέξετε στο φαρμακείο ή στον γιατρό σας, δοκιμάστε να αλλάξετε τη διατροφή σας τις «δύσκολες ημέρες».

- Καταναλώστε τροφές με υψηλή βιολογική αξία, όπως αυγό, γάλα, ρύζι και δημητριακά.

-Καταναλώστε άφθονα φρούτα και λαχανικά. Μην ξεχνάτε πως τις ημέρες αυτές αποβάλλετε πολλά υγρά και έχετε περισσότερη ανάγκη.

-Καταναλώστε κόκκινο κρέας και τροφές πλούσιες σε σίδηρο - φακές, μπρόκολο, πράσο και σπανάκι.

-Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C - Ακτινίδιο, πορτοκάλι, πιπεριές. Με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσετε τον οργανισμό σας να απορροφήσει καλύτερα το σίδηρο, πράγμα πολύ σημαντικό αυτή την περίοδο του μήνα. Επίσης, προτιμήστε τροφές που περιέχουν βιταμίνη Β12, όπως αμύγδαλα.

Και φυσικά αποφύγετε, όσο μπορείτε, το αλάτι.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010, 14:51