Επτά μυστικά διατροφής για καλές επιδόσεις στις εξετάσεις

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Απριλίου 2016, 15:50
Επτά μυστικά διατροφής για καλές επιδόσεις στις εξετάσεις
Επτά απλά αλλά σημαντικά μυστικά διατροφής στις πανελλήνιες εξετάσεις, μπορούν να βοηθήσουν τους υποψηφίους να έχουν περισσότερη ενέργεια και καλύτερη απόδοση.

Ποια είναι αυτά;

Ο υποψήφιος θα πρέπει:

1 Να καταναλώνει τουλάχιστον 3 πλήρη γεύματα ημερησίως, ώστε να μην μένει καθόλου νηστικός,

2 Να ξεκινά την ημέρα με ένα πλούσιο πρωινό που να περιλαμβάνει 2 φέτες ψωμί τουλάχιστον και ένα γαλακτοκομικό προϊόν (ένα ποτήρι γάλα, 1, αρριάνι ή ξινόγαλο ή κεσεδάκι γιαούρτι),

3 Να καταναλώνει υγιεινά τρόφιμα που προσδίδουν όμως συμπυκνωμένη ενέργεια στον οργανισμό: ξηρούς καρπούς, μέλι, παστέλι, ταχίνι, σοκολάτα υγείας, σπιτικές μαρμελάδες, χυμούς και μίξερ φρούτων…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Απριλίου 2016, 15:56