Γιατί να ξεκινήσεις γυμναστική με σχοινάκι;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2017, 09:02
Γιατί να ξεκινήσεις γυμναστική με σχοινάκι;
Μπορεί στο μυαλό σου το σκοινάκι να είναι συνδυασμένο με το σχολείο και τα παιδικά σου χρόνια. Το καταλαβαίνουμε. Αν δεν έχεις ξαναπιάσει στα χέρια σου σχοινάκι από τότε σου έχω εδώ 5 λόγους που το σκοινάκι είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις που υπάρχουν (και είναι και πολύ πιο cool απ όσο νομίζεις!)

Όταν λέμε ότι καίει… ΚΑΙΕΙ!

Ελάχιστες ασκήσεις καίνε τόσες θερμίδες όσες το σκοινάκι. Ακόμα και αν πηδάς πάνω κάτω σε μια σταθερή μέση ταχύτητα (ή να κάνεις jumping jacks) θα καις περίπου 10 με 16 θερμίδες το λεπτό. Βρες ένα ωραίο 10 λεπτό πρόγραμμα εξάσκησης με σκοινάκι και δούλεψε το σε 3 γύρους. Έρευνες λένε ότι το να κάνεις για 10 λεπτά σκοινάκι είναι σαν να τρέχεις 1 χλμ σε 5 λεπτά!

Αυξάνει την αντοχή και την ταχύτητα σου!

Γι αυτό και είναι ο ένας must τρόπος εκγύμνασης όσων ασχολούνται με μαχητικά αθλήματα όπως MMA, kick box, πυγμαχία κτλ. Το σκοινάκι βελτιώνει την ισορροπία σου, την ταχύτητα σου και τη φυσική σου κατάσταση, κάνοντας το μυαλό σου να συγκεντρώνεται στην κίνηση τον ποδιών σου για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιείς εκείνη την στιγμή. Γιατί νομίζεις πως είναι η αγαπημένη άσκηση των πυγμάχων;

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2017, 09:02