Γυμναστική 1, 2, 3 πάμε…

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2009, 12:43
Γυμναστική 1, 2, 3 πάμε…

Το καλοκαίρι έρχεται κι εμείς πρέπει να είμαστε σε φόρμα με λυγερό κορμί και λεπτή σιλουέτα. Το θέμα όμως είναι να αρχίσουμε τώρα και όχι από την άλλη εβδομάδα.

Η συστηματική γυμναστική έχει πολλά οφέλη να προσφέρει στην υγεία. Μπορεί να ελαττώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης πολλών ασθενειών. Είναι σημαντικό για όλες μας να ξεκινήσουμε σκεπτόμενες την υγεία μας και στη συνέχεια την ομορφιά μας. Η άσκηση σε συνδυασμό με την σωστή διατροφή είναι το Α και το Ω. Είναι ένα μαγικό φίλτρο που μας ωφελεί.

Καταρχήν οργανώνουμε το χρόνο μας χωρίς να αγχωθούμε. Βάζουμε προτεραιότητες και δημιουργούμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

Διαλέγουμε ένα γυμναστήριο που να μας εμπνέει. Το σωστό περιβάλλον παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Αρχίζουμε με αργούς ρυθμούς και συζητάμε με τον ειδικό γυμναστή ή γυμνάστρια για το τι μπορούμε να κάνουμε ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Αποφεύγουμε τις υπερβολές γιατί μπορεί να τραυματιστούμε. Κουραζόμαστε ναι μεν αλλά πάντα υπό την επίβλεψη του γυμναστή ειδικά αν είστε από τις αρχάριες.

Προτείνετε σε μία φίλη σας ή στο έτερον ήμισυ να σας συνοδεύσει και ξεκινήστε μαζί. Σίγουρα η παρέα είναι καλύτερη από το να τρέχουμε μόνες μας.

Βέβαια αν είστε αδέσμευτη, δεν είναι δύσκολο να κάνετε γνωριμίες. Βάλτε το σορτσάκι σας, το μακό μπλουζάκι που σας κολακεύει και κάντε την εγγραφή. Πάρτε το απόφαση… Φέτος η παραλία θα κοιτά μόνο εσάς.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2009, 12:43