Η εποχή του παγωτού: Δείτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2015, 07:57
 Η εποχή του παγωτού: Δείτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα
Όλοι αγαπούν το παγωτό. Ακόμα και εκείνοι που δεν το προτιμούν ιδιαίτερα, λαχταρούν μια δροσερή μπαλίτσα τις καυτές μέρες του καλοκαιριού.

Μπορεί οι περισσότεροι να πιστεύουν πως το παγωτό είναι παχυντικό και πως έχει μόνο αρνητικά, ωστόσο, όπως όλες οι τροφές, έχει και τα θετικά του.

Τα πλεονεκτήματα:

Γεμάτο βιταμίνες

Όσο και να μην το πιστεύετε, το παγωτό έχει βιταμίνες. Συγκεκριμένα, έχει βιταμίνες A, B6, B12, C, D, E και K. Η βιταμίνη K είναι ένα θρεπτικό συστατικό, που αραιώνει το αίμα και προλαμβάνει την πήξη του. Εκτός από βιταμίνες το παγωτό είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, νιασίνη, θειαμίνη και ριβοφλαβίνη! Αυτές οι θρεπτικές ουσίες ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και να βελτιώνουν τις λειτουργίες των οργάνων και των νεύρων.

Προσφέρει ενέργεια

Είναι μια εξαιρετική πηγή ενέργειας. Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες που απαιτούνται για να συνθέσουν την ενέργεια. Εφ' όσον τρώτε με μέτρο, δεν θα πάρετε βάρος.
Πλούσιο σε μέταλλα

Το επιδόρπιο αυτό είναι γεμάτο από ασβέστιο και φώσφορο. Το ασβέστιο διατηρεί γερά τα οστά και τα δόντια. Ενισχύει, επίσης, ένα υγιές καρδιαγγειακό σύστημα και τις λειτουργίες των νεφρών. Ωστόσο, το σώμα δεν μπορεί να απορροφήσει το ασβέστιο και χωρίς την παρουσία του φωσφόρου.

Διαβάστε τα μειονεκτήματα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2015, 08:00