Κύριες διατροφικές πηγές

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010, 14:12
Κύριες διατροφικές πηγές
Βιταμίνη Α και Β-Καροτίνη

Ντομάτες, πορτοκάλια, καρότα, ροδάκινα, βερίκοκα, καρότα, μάνγκο, πεπόνι, ντομάτες, πορτοκάλια, λάχανο, μαρούλι, χόρτα, μπρόκολο, πράσινη πιπεριά, γάλα, δημητριακά, τυρί, μαργαρίνη, αυγό.

Βιταμίνη B1

Δημητριακά, ρύζι, συκώτι, χοιρινό, κουκιά, φασόλια, ψωμί ολικής αλέσεως, γάλα, πατάτες, μπιζέλια, καρπούζι και ψάρια.

Βιταμίνη Β12

Κοτόπουλο, συκώτι, μοσχαρίσιο κρέας, σολομός, τόνος, γάλα, γιαούρτι, αυγά, τυρί και δημητριακά.

Βιταμίνη Β2

Μοσχαρίσιο κρέας, συκώτι, κοτόπουλο, λάχανο, σπανάκι, γαλακτοκομικά προϊόντα, δημητριακά, γάλα, αυγά, ψωμί, τυρί, φασόλια, μπρόκολο, ρεβίθια, φιστίκια και μπιζέλια.

Νιασίνη Β3

Ψάρι, κοτόπουλο, μοσχαρίσιο κρέας, συκώτι, φιστίκια, αυγά, μπακαλιάρος, σολομός, τόνος, φασόλια, ρεβίθια και ρύζι.

Βιταμίνη Β6

Χοιρινό, κοτόπουλο, τόνος, σολομός, φασόλια, μπιζέλια, σπανάκι, ρύζι, αυγό, μπανάνες, πατάτες, ψωμί ολικής αλέσεως, αμύγδαλα και δημητριακά.

Βιταμίνη C

Χυμός πορτοκαλιού, πορτοκάλι, ανανάς, κόκκινο πιπέρι, μπρόκολο, πράσινη πιπεριά, λάχανο, φράουλες, γκρέιπ φρουτ, πεπόνι, πατάτα, σπανάκι, μάνγκο, κουνουπίδι, χυμός ντομάτας.

Φυτικές Ίνες

Ψωμί ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, φιστίκια, ρύζι και καρύδια.

Βιταμίνης D

Γάλα, αυγά, βούτυρο, σαρδέλες, τόνος, σολομός, ρέγγα, σκουμπρί, και συκώτι.

Βιταμίνης Ε

Ξηροί καρποί, δημητριακά, αμύγδαλα, όσπρια, φιστικοβούτυρο, φιστίκια και μουρουνόλαδο.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010, 14:12