Ξεκινάτε δίαιτα; Να τι να φάτε σήμερα!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013, 19:22
Ξεκινάτε δίαιτα; Να τι να φάτε σήμερα!
Είστε πραγματικά έτοιμοι να γίνετε πιο αδύνατοι; Ενόψει καλοκαιριού έχουμε ανάγκη την καλή σιλουέτα για την παραλία και για ανεβασμένη αυτοπεποίθηση. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να την αποκτήσετε!

Βρείτε το κίνητρό σας Αν αυτό που σας ωθεί είναι το να φορέσετε μικρότερο νούμερο, τότε δεχτείτε το! Βάλτε το κάπου που να βλέπετε μια φωτογραφία με το σύνολο που ελπίζετε να φορέσετε. Αν ο στόχος σας είναι η πρόληψη, κολλήστε φωτογραφίες της οικογένειας και των φίλων σας στο ψυγείο για να σας θυμίζουν για ποιο πράγμα προσπαθείτε.

  • Αποφύγετε τους περισπασμούς Αν έχετε φορτωμένο πρόγραμμα στη δουλειά ή αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη σχέση σας, ίσως να πρέπει να επικεντρωθείτε στη συντήρηση του βάρους μέχρι να λυθούν τα άλλα προβλήματα.
  • Διαχωρίστε τη διάθεσή σας από τα γεύματά σας Αν τρώτε περισσότερο επειδή είστε αγχωμένοι βρείτε μια νέα διέξοδο (κάντε μια βόλτα, τηλεφωνήστε σε μια φίλη) για να διαχειριστείτε το στρες.
  • Μάθετε από τα λάθη σας Σκεφτείτε τι έχετε κάνει στο παρελθόν για να χάσετε βάρος – και δεσμευτείτε να φτάσετε μέχρι τέλος.
  • Επιλέξτε πότε θα ξεκινήσετε Διαλέξτε μια συνηθισμένη μέρα για να ξεκινήσετε το πρόγραμμα – όχι όταν πρέπει να πάτε ταξίδι ή σε πάρτι, για παράδειγμα. Προετοιμαστείτε αφιερώνοντας χρόνο στα ψώνια.
Τι να φάτε σήμερα:

Πρωινό
Ομελέτα και σπανάκι
Φτιάξτε ομελέτα με 2 αβγά και ½ φλιτζάνι σπανάκι. Σερβίρετε με 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως και 2 κουτ. του γλυκού μέλι.

Σνακ
1 αχλάδι και 30 γραμμ. ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό
Σαλάτα με μπριζόλα Σε 2 φλιτζάνια μαρούλι ρίξτε 120 γραμμ. ψητό άπαχο φιλέτο μοσχαριού, 1 φλιτζ. βραστές πατάτες σε κύβους, ½ φλιτζ. καλαμπόκι και 2 κουτ. της σούπας λαδολέμονο.

Σνακ
30 γραμμ. κότατζ

Δείπνο
Γαλοπούλα στήθος ψητό Σερβίρετε με πράσινη σαλάτα και 1 κουτ. της σούπας λαδολέμονο.

Επιδόρπιο
1 μπάλα παγωτού χωρίς λιπαρά.

Το μυστικό: Προσέξτε τις πολύ μικρές μερίδες. Τα σοκολατάκια ή τα μικρά ποτήρια αναψυκτικού φαίνονται καλές επιλογές για όσους κάνουν δίαιτα, αλλά μελέτες δείχνουν ότι αν η μερίδα είναι υπερβολικά μικρή, οι άνθρωποι τρώνε αρκετές και καταλήγουν να καταναλώνουν περισσότερο. Σερβίρετε τα γεύματα σε μπολ των 2 φλιτζανιών ή σε πιάτο των 23 εκατοστών (το μέγεθος του πιάτου σαλάτας).

Πηγή: omorfamistika
Επιμέλεια: Γεωργία Μανώλη

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013, 19:24