Πόση άσκηση χρειάζεται για να «κάψετε» μια πίτσα;

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017, 08:56
Πόση άσκηση χρειάζεται για να «κάψετε» μια πίτσα;
Η πίτσα είναι ένας πειρασμός που δύσκολα μπορεί να του αντισταθεί κάποιος. Παράλληλα, για πολλούς αποτελεί βασική επιλογή όταν βγαίνουν έξω για φαγητό ή ακόμη και όταν κάθονται σπίτι για να δουν μια ταινία στην τηλεόραση.

Το κακό είναι πως οι θερμίδες με τις οποίες «φορτώνεστε» έπειτα από ένα τέτοιο γεύμα είναι αρκετές, ωστόσο με την κατάλληλη άσκηση θα είστε σε θέση να απαλλαγείτε από αυτές.

Μια μεγάλη πίτσα έχει περίπου 2.000 θερμίδες. Για να την κάψετε (αν αντέχετε να τη φάτε όλη) θα χρειαστεί να παίξετε ποδόσφαιρο περίπου για 4 ώρες. Αν επιλέξετε αερόβια γυμναστική, χρειάζεστε ούτε λίγο ούτε πολύ 6 ώρες ή περίπου 3 ώρες στατικό ποδήλατο.

Αν, τώρα, συνοδεύσετε το γεύμα σας με ένα μισόλιτρο ποτήρι μπίρα (περίπου 250 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε στην εξίσωση 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί (περίπου 70 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε 45 λεπτά περπάτημα…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017, 10:51