Προσοχή στις μικρές συνήθειες

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010, 14:15
Προσοχή στις μικρές συνήθειες
Πόσο σίγουρες είστε ότι δεν σαμποτάρετε την υγεία σας; Το κάπνισμα και το αλκοόλ δεν αποτελούν τις μοναδικές κακές συνήθειες που υποσκάπτουν την υγεία.

Βουρτσίστε τα δόντια σας συστηματικά: μπορεί να ξοδεύουμε χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο, για να κάνουμε τα δόντια μας πιο λευκά και από το γάλα, αλλά δεν αφιερώνουμε ούτε πέντε λεπτά για το σωστό βούρτσισμα των δοντιών.

Το αποτέλεσμα: τουλάχιστον το 23% των γυναικών που βρίσκονται στην ηλικιακή ζώνη 30- 54, αλλά και το 44% των γυναικών που έχουν κλείσει τα 50 χρόνια ζωής, υποφέρουν από περιοδοντίτιδα. Επιπλέον, δεν είναι μόνο τα δόντια σου που κινδυνεύουν. Αν τα βακτήρια αυτά εισέλθουν στην κυκλοφορία του αίματος, προκαλούν χρόνιες φλεγμονές και αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, καρκίνου ακόμα και εμφράγματος.

Πρόληψη: Βουρτσίστε τα δόντια σας τουλάχιστον μία φορά τη μέρα και με μεγάλη σχολαστικότητα. Μην παραλείπετε να χρησιμοποιείτε το πολύ αποτελεσματικό οδοντικό νήμα που σας απαλλάσσει πλήρως απ' όλα τα βακτήρια.

Μη φοράτε φακούς επαφής, όταν είστε κρυωμένες: όταν αντιμετωπίζουμε ένα κρύωμα, τα μάτια δεν λειτουργούν το ίδιο καλά με τους φακούς επισημαίνει η Σχολή Οπτικομετρίας του Μπέρμιγχαμ της Αλαμπάμα. Μια μείωση στην παραγωγή δακρύων, εξαιτίας του κρυώματος, μπορεί να ξηράνει τα μάτια σας και την ίδια ξηροφθαλμία μπορεί να προκαλέσει και μια φαρμακευτική αγωγή με αντισταμινικά φάρμακα.

Πρόληψη: αν είστε κρυωμένες, φορέστε τα γυαλιά, μέχρι να αισθανθείτε καλύτερα, ή εξοπλιστείτε με φακούς ημέρας που αποτρέπουν τη δημιουργία μικροβίων στα μάτια.

Μην οδηγείτε με ανοιχτά παράθυρα στο κέντρο της πόλης: μπορεί τα κλειστά παράθυρα στο αυτοκίνητο να προκαλούν κλειστοφοβία, εντούτοις ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας μελέτησαν οδηγούς και βρήκαν ότι εκείνοι που περνούν το 6% της ημέρας τους στο αυτοκίνητο και μάλιστα οδηγούν στις μεγαλουπόλεις με ανοιχτά παράθυρα είναι πιο ευάλωτοι σε καρδιακές παθήσεις.

Πρόληψη: αν πέσετε σε μποτιλιάρισμα, κλείστε τα παράθυρα και οδηγήστε με τον κλιματισμό ανοιχτό.

Κοιμηθείτε: ενώ τρέχετε να προλάβετε τις προθεσμίες στη δουλειά, κοιμάστε λιγότερο, για να κερδίσετε χρόνο. Ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται 7 με 9 ώρες ύπνου, κάτι που ακολουθεί μόνο το 28% των Αμερικανών για παράδειγμα. Οι γυναίκες που κοιμούνται λιγότερο από 7 ώρες καθημερινά για πάνω από 10 χρόνια κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν καρδιακά προβλήματα βάσει μια τελευταίας έρευνας. Πρόληψη: καθιερώστε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου, την οποία δεν θα παραβαίνετε για κανένα λόγο. Αποφύγετε τον καφέ και τα ενεργειακά ροφήματα αργά το απόγευμα. Μοιράστε τις αρμοδιότητες στο σπίτι και βάλτε ένα πρόγραμμα στις υποχρεώσεις της δουλειάς.

Όχι στη μουσική στη διαπασών: Ο ωτορινολαρυγγολόγος του Ιατρικού Κολεγίου της Νέας Υόρκης, δρ Άντριου Τσενγκ, προειδοποιεί: η ένταση που εκπέμπει την μουσική ένα τυπικό mp3 player είναι 60 με 120 ντεσιμπέλ. Η παρατεταμένη έκθεση σε ένταση πάνω από 85 ντεσιμπέλ μπορεί να προκαλέσει κώφωση.

Πρόληψη: αν θέλετε να προστατευτείτε, υπολογίστε ότι η ένταση της μουσικής που ακούτε δεν πρέπει να υπερβαίνει το 10% της πλήρους έντασης που μπορεί να αγγίξει το mp- 3 player.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010, 14:15