Χάσε κιλά γρήγορα και εύκολα!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013, 13:37
Χάσε κιλά γρήγορα και εύκολα!
Θέλεις μια «γρήγορη εκκίνηση» για να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου και να χάσεις έως 3 κιλά σε 10 ημέρες; Έχουμε για σένα το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής!

Οι παρακάτω συμβουλές άσκησης και διατροφής θα βελτιώσουν τις προπονήσεις σου, θα σε βοηθήσουν να χάσεις γρήγορα λίπος και θα βάλουν… φωτιά στον μεταβολισμό σου. Ακολούθησε κάποιες ή όλες τις συμβουλές και να θυμάσαι: το αποτέλεσμα θα είναι πολλές ματιές θαυμασμού.

Βήμα 1: αποτοξίνωσε το σώμα σου

Αν πηγαίνεις στην τουαλέτα μία φορά κάθε 2 ημέρες, τότε μπορείς εύκολα να αποβάλλεις 2 κιλά εγκλωβισμένων περιττωμάτων στο παχύ έντερο κάνοντας τα εξής:
• τρώγε περισσότερες φυτικές ίνες
• πίνε τουλάχιστον 2 λίτρα αποσταγμένου νερού καθημερινά.
Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος να χάσεις γρήγορα 2 κιλά χωρίς να γυμναστείς. Ίσως, μάλιστα, να παρατηρήσεις την κοιλιά σου να γίνεται πιο επίπεδη.

Βήμα 2: ο σωστός τρόπος διατροφής για να χάσεις βάρος πιο γρήγορα

• Τρώγε 4 έως 5 μικρά γεύματα (300-400 θερμίδων) κάθε 4 με 5 ώρες. Αυτό αντιστοιχεί σε 1.200 έως 2.000 θερμίδες την ημέρα.
• Οι γυναίκες δεν χρειάζεται να καταναλώνουν πάω από 1.200-1.600 θερμίδες την ημέρα.
• Δεν θα πεινάσεις ποτέ ούτε θα νιώσεις ότι σου λείπει ενέργεια, γιατί τα λιποτροπικά διατηρούν την ενέργειά σου, ενώ με το βήμα 5 θα διατηρείς μειωμένη την πείνα σου.

Βήμα 3: πώς να χάσεις βάρος χωρίς να πεινάς

Εάν ακολουθήσεις μια διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, εφαρμόζοντας όλα τα υπόλοιπα βήματα, δεν θα πεινάσεις ποτέ, ενώ ταυτόχρονα θα χάσεις βάρος γρήγορα.
• Φρόντισε οι 1.200-1.600 θερμίδες που καταναλώνεις καθημερινά να προέρχονται μόνο από τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (οι οποίες είναι υδατάνθρακες) και πρωτεΐνες.
• Το ήξερες ότι ο οργανισμός σου δυσκολεύεται να μετατρέψει τις φυτικές ίνες και τις πρωτεΐνες σε λίπος και ότι πρέπει να κάψει πολλές θερμίδες για να τις αφομοιώσει;

Βήμα 4: ξεφορτώσου το «υγρό» βάρος

Για να χάσεις το βάρος που οφείλεται σε κατακράτηση υγρών:

• πρέπει να καταναλώνεις λιγότερα από 1.500 mg αλάτι την ημέρα, να αποφεύγεις το πρόχειρο φαγητό, τις κονσέρβες και τα κατεψυγμένα γεύματα και να διαβάζεις προσεκτικά τις ετικέτες στα τρόφιμα, ώστε να διατηρείς χαμηλή την πρόσληψη νατρίου
• το υπερβολικό αλάτι επιβραδύνει τον μεταβολισμό και δυσχεραίνει την απώλεια βάρους, καθώς προκαλεί κατακράτηση νερού.


Πηγή: shape.gr
Επιμέλεια: Γεωργία Μανώλη

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013, 14:48