Είδηση ή διαφήμιση;

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019, 08:03
Είδηση ή διαφήμιση;

Γιώργος Αρκουλής

Το να προβάλλουν τα κανάλια της κρατικής ΕΡΤ σποτάκια και κάποιες πληροφορίες από τον καλλιτεχνικό χώρο (κάτι που συνηθίζουν) δεν είναι κακό. Όμως, είναι πολύ ενοχλητικό, όταν -όπως στο βασικό μαγκαζίνο ειδήσεων του Σαββάτου στην ΕΡΤ1- φιλοξενείται δήθεν είδηση σχετική με το αμερικανικό φιλμ «Νεκροταφείο ζώων», από το βιβλίο του διάσημου Στίβεν Κινγκ (συνεντεύξεις ηθοποιών, θετικά σχόλια κ.λπ.). Και όχι μόνο, αφού καπάκι, στο ίδιο δελτίο οι τηλεθεατές βομβαρδίστηκαν σχεδόν για ένα τρίλεπτο με τις έξι παραστάσεις των μπαλέτων Στραβίνσκυ, που θα δοθούν στη Λυρική Σκηνή, στο Μέγαρο Σταύρος Νιάρχος κ.λπ., με φροντίδα του κ. Κωνσταντίνου Ρήγου!

Μπορεί να θεωρούνται -και να αποδειχτούν- εξαιρετικές αυτές οι παραστάσεις και βεβαίως να τις απολαύσουν οι θαυμαστές του χορού, όμως η αναλυτική αναφορά τους με πλήθος εικόνων από την ΕΡΤ δεν ήταν απλώς μια είδηση, αλλά βαρβάτη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, και μάλιστα φοβάμαι ΔΩΡΕΑΝ. Θα μου πείτε: τα Σάββατα, συνήθως, στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ1 περισσεύει αρκετός χρόνος, οπότε τον καλύπτουν με δήθεν ρεπορτάζ που ενδιαφέρουν όλους. Δεν είναι έτσι. Διότι, με το πλήθος των συνεργατών που διαθέτει η Αγία Παρασκευή (μεγάλη η χάρη Της), θα μπορούσε να γίνει προγραμματισμός ώστε να γεμίσει το δελτίο με πραγματικές ειδήσεις ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ, που θα ενδιέφεραν ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές κι όχι μόνο όσους παρακολουθούν το πρόγραμμα του «Στ. Νιάρχος». Απλό είναι.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019, 09:21