Γιώργος Αρκουλής

Κάποια πράγματα φαίνεται πως δεν τα ζύγισαν καλά οι υπεύθυνοι στο θέμα των απαγορεύσεων, ένεκα της πανδημίας κλπ. Κάτι που μη περιμένετε να εντοπίσουν τα (επιδοτούμενα βεβαίως…) ‘μαγαζιά’ της μαζικής ενημέρωσης. Για παράδειγμα, τον εντιμότατο κ. Χαρδαλιά  ουδείς θα προσπαθήσει να τον μεμφθεί που δεν θέσπισε λουκέτο στα…pet shop, ούτε  να σχολιάσει δυσμενώς τον ίδιο αρμόδιο για το λουκέτο στα βιβλιοπωλεία. Προσωπικά δεν διαθέτω οικόσιτο –αν και συμπαθώ σκύλο και γάτα- εντούτοις θα ήθελα να προμηθευτώ –τώρα με το υποχρεωτικό «μένουμε σπίτι»- κάποια βιβλία, αλλά πως;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα μου πείτε, στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (στα οποία το μέτρο πώλησης ημερήσιου Τύπου έχει αποτύχει, μια και δεν βρίσκεις ποτέ την εφημερίδα της προτίμησής σου), διαθέτουν σημεία πώλησης βιβλίων. Πρόκειται για ντάνες των ισχυρών εκδοτικών οίκων, οι οποίοι πλασάρουν τα πολυσέλιδα δήθεν μπεστ σέλερ της εγχώριας ροζ λογοτεχνίας (τα γνωστά ρομάντζα) ή τις μεγάλες επιτυχίες μεταφρασμένων συγγραφέων (Χίσλοπ, Νέσμπο, Φεράντε κλπ.), τις οποίες πατρονάρουν οι ενδιαφερόμενοι με άφθονη τηλεοπτική διαφήμιση κλπ.

Κι’ εδώ βρίσκεται η δική μου απορία: θα μπορέσω να βρω στον ΑΒ ή στον Σκλαβενίτη τον «Φύλακα στη σίκαλη», ή το «Για ένα παράπονο» του Γιώργου Ιωάννου; ‘Η και τα ποιητικά βιβλία  του Ντίνου; Εδώ σας θέλω. ‘Αρα, μιλάμε για φαινόμενο σαφέστατου ‘ρατσισμού΄. Κάτι παρόμοιο με τις αποφάσεις για το ποδοσφαιριλίκι. Παίζει η σούπερ λιγκ, αλλά όχι οι παρακάτω κατηγορίες. Και γιατί παρακαλώ; Διότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ των μεγάλων ποδοσφαιρικών κλαμπ, οι στοιχηματικές εταιρίες και οι τηλεοπτικές συμφωνίες, οι οποίες δίνουν τα ρέστα τους προκειμένου να πάρουν και να πλασάρουν το προϊόν.

Λοιπόν κύριε Χαρδαλιά;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης