Μια απρόσμενη ανακάλυψη έκαναν εργάτες που ανατίναζαν πλαγιά βουνού για να κατασκευάσουν δρόμο κοντά στα σύνορα με τη Γεωργία, στον Καύκασο.

Βρέθηκαν μπροστά σε απολιθώματα που, όπως πιστεύουν οι γεωλόγοι που τα εξέτασαν, ανήκουν σε αυγά δεινοσαύρου ηλικίας εξήντα εκατομμυρίων χρόνων.

Έχουν βρεθεί μέχρι στιγμής περίπου σαράντα αυγά, αλλά ο ακριβής αριθμός δεν έχει γίνει γνωστός, δήλωσε ο γεωλόγος Said-Emin Dzhabrailov, καθώς, όπως είπε, «μπορεί να υπάρχουν κι άλλα κάτω από την επιφάνεια».

Τα αυγά έχουν διάμετρο από 25 εκατοστά μέχρι 1 μέτρο. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα αυγά που έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα και οι ειδικοί πιστεύουν πως ανήκουν σε τυραννόσαυρο, ωστόσο οι παλαιοντολόγοι είναι αυτοί που θα εκτιμήσουν ακριβώς σε ποιο είδος ανήκουν.

Σύμφωνα με τον Dzhabrailov, η τοπική κυβέρνηση της Τσετσενίας θέλει να απαλλαγεί η περιοχή από το κύριο χαρακτηριστικό της, που είναι η βία, και εξετάζει το ενδεχόμενο να μετατρέψει το σημείο σε εθνικό πάρκο, με σκοπό την τουριστική αξιοποίηση.

Ωστόσο, η Ρωσία (παραδοσιακή εχθρός της Τσετσενίας) δεν βλέπει με «καλό» μάτι αυτή την πρωτοβουλία, με Ρωσίδα παλαιοντολόγο να υποστηρίζει πως αυτά που λένε οι Τσετσένοι συνάδελφοί της είναι ψέματα και γίνονται για τουριστικούς λόγους, καθώς τα αυγά όλων των δεινοσαύρων ήταν πολύ πιο μικρά από αυτά που ανακαλύφθηκαν.