Στη βοήθεια των social media καταφεύγει ο Ντέιβιντ Κάμερον προκειμένου να ενισχύσει τη δημοτικότητά του.

Ο τρόπος; Εξαγοράζοντας… likes για να αυξήσει τους «φίλους» του στο Facebook.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τη «Mail», το επικοινωνιακό επιτελείο του Βρετανού πρωθυπουργού αναγκάζεται να ξοδεύει χιλιάδες λίρες από τον προϋπολογισμό του Συντηρητικού Κόμματος σε διαφημίσεις στο Facebook, που στόχο έχουν να προσελκύσουν περισσότερους fans στην επίσημη ιστοσελίδα του Κάμερον.

Ειδικός σε θέματα επικοινωνίας δήλωσε μάλιστα στην εφημερίδα ότι η καμπάνια στα social media έχει κοστίσει στο κόμμα περί τις 7.500 λίρες (περίπου 9.000 ευρώ) – μεγάλο μέρος του κονδυλίου φαίνεται πως ξοδεύτηκε για την εξαγορά… likes, τα οποία μάλλον, όχι τυχαία, διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν μήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης