Να αξιοποιήσουν το παιδί που βρίσκεται μέσα τους, καλεί τους επισκέπτες στο φετινό Cannes Lions International Festival ο designer, Γίνκα Ιλόρι (Yinka Ilori) με τον παιδότοπο-εγκατάστασή του για το Pinterest.

Η εγκατάσταση, που φέρει την επωνυμία «Playland», δημιουργήθηκε ως μέρος του περίπτερου του Pinterest στο φεστιβάλ μάρκετινγκ στη νότια Γαλλία και επιθυμεί να ενθαρρύνει τους ενήλικες να παίξουν (είτε στην τραμπάλα είτε στο καρουζέλ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Θέλησα να δημιουργήσω έναν χώρο για παιχνίδι που να δίνει στους ενήλικες την ευκαιρία να παίξουν και να αξιοποιήσουν το παιδί που βρίσκεται μέσα τους» είπε ο με έδρα το Λονδίνο designer. «Καμιά φορά, οι ενήλικες ξεχνούν ότι ακόμα είναι ”OK” να παίζουν. Θα έπρεπε οι ενήλικες να βρίσκουν χρόνο για παιχνίδι, ανεξάρτητα του πόσο μεγάλοι είναι» προέτρεψε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης