Η νέα απεργία των μηχανοδηγών των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ξεκίνησε την Τρίτη από τα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε σήμερα στα επιβατηγά, αναγκάζοντας την εταιρεία Deutsche Bahn να ακυρώσει τα δύο τρίτα των δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και το ένα τρίτο των τοπικών τρένων.

Πρόκειται για την ένατη κινητοποίηση στους γερμανικούς σιδηροδρόμους σε διάστημα 10 μηνών. Η απεργία, η οποία ξεκίνησε χθες μετά το μεσημέρι στα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε από τα μεσάνυκτα στα επιβατηγά, έπειτα από απόφαση του συνδικάτου GDL.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνδικάτο δεν διευκρίνισε τη διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης που πλήττει εκατομμύρια επιβάτες, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι πιθανόν να διαρκέσει περισσότερο από την προηγούμενη εξαήμερη απεργία στις αρχές του Μαΐου, ωστόσο δήλωσε ότι θα ειδοποιήσει για τη λήξη της 48 ώρες πριν.

Το ανατολικό τμήμα της Γερμανίας πλήττεται ιδιαιτέρως από την κινητοποίηση, σύμφωνα με την Deutsche Bahn.

Η διαφορά του συνδικάτου με την εταιρεία αφορά σε θέματα αντιπροσώπευσης, καθώς το GDL επιθυμεί να έχει τη δυνατότητα να διαπραγματεύεται μισθολογικά ζητήματα που αφορούν και άλλες κατηγορίες εργαζομένων εκτός των μηχανοδηγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την ομοσπονδία της γερμανικής βιομηχανίας (BDI), κάθε ημέρα απεργίας κοστίζει περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ στην οικονομία της Γερμανίας.

Η Deutsche Bahn μεταφέρει καθημερινά 5,5 εκατομμύρια επιβάτες και 607.000 τόνους εμπορεύματα στη Γερμανία, ενώ εξυπηρετεί σημαντικούς ευρωπαϊκούς άξονες (Βορρά-Νότου, Ανατολής-Δύσης).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης